Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min samling so far.
Ja, det måset jag absolut göra. Tycker inte jag har hittat den perfekta kombon... Vad skulle du rekomendera? Struts kanske?Fin Longines, släng på ett ordentligt band bara!!
Trevlig uppsättningSå här ser laguppställningen ut för tillfället. Försöker dock minska ner på kvantiteten just nu för att få ihop till ett lite dyrare ur... Får se vad som smyger sig in härnäst!
Så här ser laguppställningen ut för tillfället. Försöker dock minska ner på kvantiteten just nu för att få ihop till ett lite dyrare ur...
Hehe, inte omöjligt. Får fundera på den...Låter bra det. Börja med att sälja din 6105-8000 till mig!
Ja, får leta upp en sån. Nåt konkret förslag på märke/modell?Mellanbrun struts är inte fel.
Det verkar som att det är dykare som stannar hos mig Väldigt nöjd för stunden men önskar mig en Pepsi GMT, gärna vintage.
Finns några fler som jag inte riktigt räknar
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Samlingen består av dessa två
Härligt att se! du ska vara riktigt nöjd med den samlingen
Härligt Min fru vill ha en sån Rolle, ref?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
PM'a mig om du vill släppa "Pouge'n".Så här ser laguppställningen ut för tillfället. Försöker dock minska ner på kvantiteten just nu för att få ihop till ett lite dyrare ur... Får se vad som smyger sig in härnäst!
Är snuskigt nöjd med min samling än så länge. Fattas väl nån Rolex och lite annat smått och gott, men det finns med i framtidsplanerna
Har du inte Ajax officiella supporterklocka?Är snuskigt nöjd med min samling än så länge. Fattas väl nån Rolex och lite annat smått och gott, men det finns med i framtidsplanerna
Har du inte Ajax officiella supporterklocka?
Som ny på forumet tänkte jag lägga upp en bild på min nuvarande samling, det jag använder iaf!
Topp vänster:
- Jaques Lemans Porto kronograf (kvarts)
- Billig kinaklocka "winner" - framtida moddprojekt
- Certina DS Action Diver
- *host* Fauxlex
Topp höger:
- Tissot Seastar Visodate PR516 Automatic
- Flora Automatic
- Nilax/Unitas(?) mekanisk
- Lagonda Världsmästare
Trevlig samling.Min laguppställning än så läge. Suktar dock efter en Explorer II till samlingen..
Hur ska detta sluta? När jag reggade mig på forumet i oktober så hade jag tre klockor: konfirmationspresenten (Certina DS titan) från 1989, en kvarts-Tag som jag köpte när jag fick mitt första jobb 2001 och en PAM177 som jag belönade mig själv med efter ett halvårs utstationering i Kina 2007.
8 månade senare ser det ut såhär:
Konfapresent och Tag kvar. Pannan lämnat. Fyra nya i samlingen, samt en Glycine som har gjort både entré och sorti sedan januari.
Frugan börjar bli måttligt road... Men det är ju sjukt kul, och KS är ju grymt för både noobs som jag själv och ärrade veteraner!
Sent from my iPad using Tapatalk HD