Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruggigt fin kollektion. Ser att du är beroende av dykare likt mig själv dåMin lilla samling i inköpsordning sen jag startade i maj
Fantastisk line-up! Speedy pandan går inte av för hackorSå här ser min line-up ut för tillfället. Lilla mögliga på väg ut.
Ser stabilt ut!Inte orkat ställa om till sommartid som var igår om någon undrar.. utan Hulken..
En Hublot Big Bang är på service, annars är det så det ser ut i windern idag...
Nåt särskilt favoritmärke?Inte orkat ställa om till sommartid som var igår om någon undrar.. utan Hulken..
En Hublot Big Bang är på service, annars är det så det ser ut i windern idag...
Riktigt schysst samling, bra variation
Sjysst samling! Bra variation. Vilken är favoriten?Sorterar skräplådan, tänker INTE göra en förteckning...
Lådan till vänster, facket längst ned i mitten. En brun jump hour som @Freddie L ska köpa jätte-jättedyrt...Sjysst samling! Bra variation. Vilken är favoriten?
Kan du ta lite närbilder av klockorna i lådan i mitten (med alla flexlänkar)?Lådan till vänster, facket längst ned i mitten. En brun jump hour som @Freddie L ska köpa jätte-jättedyrt...
Det är ju "bra-lådan"...Kan du ta lite närbilder av klockorna i lådan i mitten (med alla flexlänkar)?
Börja få dig dit jag vill! Snart kommer du gå med på ett byte rakt av mot min Explorer 1a!Lådan till vänster, facket längst ned i mitten. En brun jump hour som @Freddie L ska köpa jätte-jättedyrt...
Trevlig variation, bra val! Jag hade siktet på den Tunan, om den behöver vandra vidare skulle jag kunna offra mig!Blev några små ändringar i samlingen, Bvlgari åkte ut och även en Seiko Tuna 015 men in kom en svart Seiko Tuna 035 så att Tuna nivån hålls i våg.....
Blev några små ändringar i samlingen, Bvlgari åkte ut och även en Seiko Tuna 015 men in kom en svart Seiko Tuna 035 så att Tuna nivån hålls i våg.....
Svarttavlad kronograf på krokodil.Här är min, om man nu får säga att det är en samling när det bara finns två i den? Fördelen med att ha en tunn samling är att man har mycket kvar att komplettera med.
Frågan är var som står näst på tur?
Är du nöjd med den windern, hur mycket låter den?
Rolex DJ
Omega Seamaster
Tag carrera 5
Silver, Svart och Blå...
Bra, men saknas guld!Seiko SKX, Tudor Sub, Panerai Luminor, Heuer Carrera och CWC G10