marlun
Guld
Jajemen, ska bara flippa lite så ska jag köpa mig guld igen!Bra, men saknas guld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajemen, ska bara flippa lite så ska jag köpa mig guld igen!Bra, men saknas guld!
116618?Jajemen, ska bara flippa lite så ska jag köpa mig guld igen!
Nej, skulle gärna vilja ha en sån men den är för dyr! Att köra OWG med en helguldare på länk är heller inte optimalt så jag får vänta ett tag116618?
Helguldare är ALLTID optimalt!Nej, skulle gärna vilja ha en sån men den är för dyr! Att köra OWG med en helguldare på länk är heller inte optimalt så jag får vänta ett tag
Är du nöjd med den windern, hur mycket låter den?
Min fru brukar påpeka att hon har svårt att skilja mina rutiga skjortor åt, kan tänka mig att du kan ha liknande issuesSaknas min casio
Fantastiskt!Tänkte dela med mig av en dagsfärsk uppdatering. Så här ser det ut idag.
Imponerande!Tänkte dela med mig av en dagsfärsk uppdatering. Så här ser det ut idag.
Har du borstat GMT-länken?Har renodlat samlingen lite. Ganska nätt samling. Är mycket nöjd : )
Nä. Det är en submariner-länk har kvar min GMT-länk dagar då jag vill glänsa lite extra.Har du borstat GMT-länken?
Ser bra ut med borstat.Nä. Det är en submariner-länk har kvar min GMT-länk dagar då jag vill glänsa lite extra.
Tack!Ser bra ut med borstat.
Tänkte dela med mig av en dagsfärsk uppdatering. Så här ser det ut idag.
Tack. Jo den är väldigt trevligSnygg samling med fin variation. Speciellt avundsjuk på Certina chronon.
Koolt med accutron!Dagens lilla innehav: