Phileas Fogg
Basic
Väldigt fin trippel!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin trippel!!
Kan starkt rekommendera en! Mysig liten rackare.Koolt med accutron!
Vad är det för klocka högst upp till höger på grönt natoband?Tänkte dela med mig av en dagsfärsk uppdatering. Så här ser det ut idag.
Det är en italiensk dykarkronograf från tillverkaren Lorenz.Vad är det för klocka högst upp till höger på grönt natoband?
Den Seamastern är ju fantastisk vaniljglass!
Tack! Den är bra för mig, som tycker att all patina ser vit ut efter ett tag.Den Seamastern är ju fantastisk vaniljglass!
Byttes mot Omegan!Vars är rootbeer?
Otroligt Nice omega dock.
Allright! Är den kvar på forumet?Tack! Den är bra för mig, som tycker att all patina ser vit ut efter ett tag.
Byttes mot Omegan!
Yes.Allright! Är den kvar på forumet?
Snyggt. Kul spridning.
Tack!Snyggt. Kul spridning.
Väldigt bra. Blå Nipplesub är fan så bra.
Tack så mycket!Väldigt bra. Blå Nipplesub är fan så bra.
Riktigt fin trio!Panerai delen av "samlingen": PAM00055C, PAM00210 och PAM00024A.
Finns det fler lediga tjänster på Kaplans ?De som används...
Rolex 216570, Rolex 1601, JLC Reverso Rouge, Seiko SRP777. 1601an har jag haft i snart tre år medan jag och JLCn snart firar ett år tillsammans... De två andra är nya från i år.
Finns det fler lediga tjänster på Kaplans ?
Mäktig samling med kul variation. Tummen upp!
Stort tack!Mäktig samling med kul variation. Tummen upp!
Det syns att du är precis lika tokig i dykare och vintage kronos som en annanStort tack!
Det stämmerDet syns att du är precis lika tokig i dykare och vintage kronos som en annan
Mkt bra, min typ av klockor - några mindre 30-talare
Tackar!Mkt bra, min typ av klockor - några mindre 30-talare
Sååå, vart är 30-talarna?Tackar!