Daytona96
Guld
Haha, jag har tyvärr aldrig riktigt fastnat för 30-talare. Men man kan ju alltid ändra sig.Sååå, vart är 30-talarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jag har tyvärr aldrig riktigt fastnat för 30-talare. Men man kan ju alltid ändra sig.Sååå, vart är 30-talarna?
Äntligen! Rollatorer från HD för den åldrade generationen.Lovar ingenting, men skall försöka ta mig dit med min Rollator
Vilken drömtrippel!Så här ser det ut just nu
Härlig trio! Skulle jag själv varit mycket nöjd med. Fina band till dem alla också.Panerai delen av "samlingen": PAM00055C, PAM00210 och PAM00024A.
Snyggt. Den där Bregueten är läcker.Glad Påsk
Mycket bra trio! Men den där Breguet länken alltså... Väldigt polerad!Glad Påsk
YM rg ut, Daytona och IWC inn
Fin samling och snyggt fotat!
Bra start.Ett halvårs klockintresse med en students budget. Mitt mål med samlandet är att ha"en av varje" så målet är en kronograf, en dykare, en dress, en field, en vardags och en med komplikationer. Så detta är min ödmjuka start. Kronografen är en Quartz tissot som jag fick av min far i konfirmationspresent. Så den är över tio år gammal nu
Varför är det målet, om man får fråga?Ett halvårs klockintresse med en students budget. Mitt mål med samlandet är att ha"en av varje" så målet är en kronograf, en dykare, en dress, en field, en vardags och en med komplikationer. Så detta är min ödmjuka start. Kronografen är en Quartz tissot som jag fick av min far i konfirmationspresent. Så den är över tio år gammal nu
Varför är det målet, om man får fråga?
Vad händer om du hittar en till grym chrono i samma prisklass då?Det är så jag samlar på saker. Jag vill gärna ha en bred samling Klockmässigt. Alltså olika klockor för olika ändamål Så målet är att ha dessa 6 varianter, och sedan byta upp sig nivåmässigt. Sen vet vi ju alla hur det är med att samla saker. Helt plötsligt inser man "Kanske en sådan klocka också skulle passa in i min samling". Men det här är det jag utgår ifrån, sen får vi se vart det kommer vara vid slutet av samlandet.
Vad händer om du hittar en till grym chrono i samma prisklass då?
Jag tror att det är ett rätt vanligt mål i början. Målet justeras nog allt eftersom...Varför är det målet, om man får fråga?
Ett halvårs klockintresse med en students budget. Mitt mål med samlandet är att ha"en av varje" så målet är en kronograf, en dykare, en dress, en field, en vardags och en med komplikationer. Så detta är min ödmjuka start. Kronografen är en Quartz tissot som jag fick av min far i konfirmationspresent. Så den är över tio år gammal nu
Snygg bild! En helguldare hade passat in bra där. Vilken gillar du mest och varför?
Vad är det uppe till höger som du inte vill visa?Måste fixa kuddar..
Tänkte dela med mig av en dagsfärsk uppdatering. Så här ser det ut idag.