På tal om fina samlingar. Wow!Vad mycket fina klocksamlingar det finns här.Här är delar av min Tissot samling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På tal om fina samlingar. Wow!Vad mycket fina klocksamlingar det finns här.Här är delar av min Tissot samling
Herregud, imponerande.Vad mycket fina klocksamlingar det finns här.Här är delar av min Tissot samling
Vad mycket fina klocksamlingar det finns här.Här är delar av min Tissot samling
Den där samlingen känns lite utöver det vanliga! Hade varit intressant att se lite bilder i från denVad mycket fina klocksamlingar det finns här.Här är delar av min Tissot samling
Bra att du köpte på dig en beater också.Samlingen är nu uppdaterad.. Helt slut.. När blir man nöjd egentligen? Nu är jag nöjd.. Fram till 2018 iaf...
Ha ha ja helt sant!Bra att du köpte på dig en beater också.
Du hojtar direkt när det är flippdags för pannanHa ha ja helt sant!
ja några år har det tagit,men mycket roliga år.Samlar även på Tissot reklam och tillbehörTappar hakan! Kan bara föreställa mig vilken tid och intresse det legat bakom för att bygga upp det där! Mycket imponerande
Den är en keeper.. Men man vet ju aldrigDu hojtar direkt när det är flippdags för pannan
Vore kul om du kunde brodera ut lite. Vilka håller du mest kära? Vilka är rariteterna? Vilka är dyrgriparna? Etc. helt enkelt, vore kul att få veta mer om din samling, antingen här kanske el i tissottråden...?ja några år har det tagit,men mycket roliga år.Samlar även på Tissot reklam och tillbehör
Den där samlingen känns lite utöver det vanliga! Hade varit intressant att se lite bilder i från den
Vore kul om du kunde brodera ut lite. Vilka håller du mest kära? Vilka är rariteterna? Vilka är dyrgriparna? Etc. helt enkelt, vore kul att få veta mer om din samling, antingen här kanske el i tissottråden...?
ja man vet ju aldrig! Dock är dina tre guldare så kompletterande tillsammans så vore ju illa att bräcka den trion! det är ett mål jag har i mitt samlande! Att allt ska komplettera och vara harmoniskt tillsammans! Där är jag inte ännu trots att jag fått en bra start på samlandet!Den är en keeper.. Men man vet ju aldrig
Tack, känner exakt samma sak.. Bara att samla på, och du kan uppenbarligen bära upp en Reverso Provat flera modeller och har inte handleder tyvärr..ja man vet ju aldrig! Dock är dina tre guldare så kompletterande tillsammans så vore ju illa att bräcka den trion! det är ett mål jag har i mitt samlande! Att allt ska komplettera och vara harmoniskt tillsammans! Där är jag inte ännu trots att jag fått en bra start på samlandet!
På gott och ont! Fick ju ta den absolut största reverson jag hitta lite tråkigt för allt under 40 går hel bort! Nästan så att 40mm går medTack, känner exakt samma sak.. Bara att samla på, och du kan uppenbarligen bära upp en Reverso Provat flera modeller och har inte handleder tyvärr..
Rolig samling. Kul med en 6-kantig klocka. Vad heter den?Många blir förvånade när jag berättar att min favorit faktiskt är ett quartsur.Tissot basculle vet inte varför men den är min absoluta favorit.Sen har jag en dykare sea star 1000 automat som jag verkligen gillar,sen alla Tissots "special"ur bla actualis autolube som har ett verk helt i plast.Mitt senaste köp en navigator t12 worldtime känns trevlig.Hittade en tissot nuevo på tradera och den gillar jag med.
Nuevo Horizonte automaticRolig samling. Kul med en 6-kantig klocka. Vad heter den?
Kul att se min gamla navigator tillbaka på KS! Här i en gruppbildVad mycket fina klocksamlingar det finns här.Här är delar av min Tissot samling
Va kul ,är det där org länken ?Kul att se min gamla navigator tillbaka på KS! Här i en gruppbild
Det stämmer! Guy Freres. Inte så imponerande passform, men kul att ha.Va kul ,är det där org länken ?
I lådan just nu (behöver en till för övrigt...)
Orient Panda
Maurice Lacroix dressare
Seiko Sarb017
Seiko Padi
Farfars gamla mekaniska Moretime
Omega Pre-bond