Helt klart en grym samling!Samlingen av Seiko 6139
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart en grym samling!Samlingen av Seiko 6139
Du saknar med andra ord en Rolex Day-DateSlår mig att jag borde skaffa en mindre, anonym antagonist till dessa stora lite speciella uren!
Tittar extra nära på vintage-Omegan. Riktigt snygg. Det är så den ska se ut, tycker jag. Vintage utan mögel.Nuvarande samling:
Breitling, Hublot, IWC, Rolex X 2 och Omega
Sist men inte minst Mühle Glashütte
Snyggt hörru!!Nuvarande samling:
Det där är ju det bästa när man tar en samlingsbild, att man reflekterar litet!Slår mig att jag borde skaffa en mindre, anonym antagonist till dessa stora lite speciella uren!
Jäkligt bra tavla!!Det där är ju det bästa när man tar en samlingsbild, att man reflekterar litet!
Med din nivå (jävligt bra grejer!) så krävs ju en del...
I och med att du ändå verkar föredra de lite större uren så kan väl en Saxonia thin 40 mm vara något?
Kriminellt bra tavla (och resten också, förståss):
Har ju tillkommit en svart också nu sen jag tog den bilden så nu ligger absolut en dressare högstDet där är ju det bästa när man tar en samlingsbild, att man reflekterar litet!
Med din nivå (jävligt bra grejer!) så krävs ju en del...
I och med att du ändå verkar föredra de lite större uren så kan väl en Saxonia thin 40 mm vara något?
Kriminellt bra tavla (och resten också, förståss):
Därefter kan man alltid tycka att fickuren bör ha en egen låda.
Så här ser det ut i dagsläget. Finns bara en plats kvar i lådan och den tillängnas förhoppningsvis en Rolex Dj
Affektionsvärdet på fickuren är väldigt högt. Men förstår vad du menarDärefter kan man alltid tycka att fickuren bör ha en egen låda.
Bra samling! Gillar Hubloten skarpt!Nuvarande samling:
Ingen Rååååålex ju Skämt åsido, bra grejer!Hänt lite det senaste så här e nuvarnande laguppställning!
Pam511
Silverpilen
Jlc extreme world
Jlc reverso squadra
Bara att köra, du kommer inte ångra dig.Samlingen för närvarande. Senaste tillskottet är min älskade Speedy som får all handledstid! Sectorn uppe till höger var min första "riktiga" klocka som jag köpte under gymnasiet. Används aldrig, bara affektionsvärde, alldeles för stor. SNKL:an har jag aldrig använt men kan inte göra mig av med den av någon outgrundlig anledning Tanken är att sälja av alla för att få in pengar till 114270. Svårt dock! Speciellt SKX:an och Nighthawken.
Bara att köra, du kommer inte ångra dig.
Försökt hålla mig ifrån rålex så gott det går! Men nån gång ska en sån ägas också!Ingen Rååååålex ju Skämt åsido, bra grejer!
Om din tudor DD ser efter nytt boende så kan jag ombesörja det
Har fler men de här är de jag väljer att visa upp.
Dags för en ny samlingstråd tycker jag!
Jag satt och skrev nyss på min tomhetstråd och dunkade in en samlingsbild i slutet, när det slog mig att samlingsbilder är kanske de roligaste bilderna! Dagens klocka och actionbilder/wristshots i all ära men en skön samling är roligare!
Jag börjar och som ni ser, ingen skryt-tråd, utan bara en tråd med bilder på samlingar!
Dagens samling. Siktar på att lägga till en PP 5726A i år.
Sat** vilken grym dykar/sportsamling! Snyggt!
Dagens samling. Siktar på att lägga till en PP 5726A i år.
Grymma val @Spoon, men varför PP?Sat** vilken grym dykar/sportsamling! Snyggt!