Väl noterat! Vet inte exakt vad det är för typ av visare. Det är ett set som förra ägaren lät sätta på. Har originalen ligger och funderar på att slänga på dem i framtiden. Den som lever får se.Vad är det för visare på PADIN?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väl noterat! Vet inte exakt vad det är för typ av visare. Det är ett set som förra ägaren lät sätta på. Har originalen ligger och funderar på att slänga på dem i framtiden. Den som lever får se.Vad är det för visare på PADIN?
Säg till om du vill säljaEn skön mix, funderar dock på att sälja Hublot (suget efter Batman är lite för stort)
Batman och hulken skulle komplettera varandra väl.En skön mix, funderar dock på att sälja Hublot (suget efter Batman är lite för stort)
Batman och hulken skulle komplettera varandra väl.
SEIKO 6138-8010. Min far köpte den ny i sin ungdom. Behöver nytt glas och en extra länkbit, men håller tiden strålande trots att den aldrig fått en service.10:45, vad är det ?
Adderar denna till samlingen.Kul att se allas bäbisar! Hur hade man kategoriserat denna lilla samling?
Snygg, bjud gärna på en bättre bild.SEIKO 6138-8010. Min far köpte den ny i sin ungdom. Behöver nytt glas och en extra länkbit, men håller tiden strålande trots att den aldrig fått en service.
Love the smurf!Samlingen är nu uppdaterad.. Helt slut.. När blir man nöjd egentligen? Nu är jag nöjd.. Fram till 2018 iaf...
Bra mix där, gillar seikon starkt! Var är det för ref på den?Gott och blandat.
Väldigt nöjd nu!
SKX033, 39-40mm.Bra mix där, gillar seikon starkt! Var är det för ref på den?
Så här ser det ut i dagsläget. Finns bara en plats kvar i lådan och den tillängnas förhoppningsvis en Rolex Dj
Tack. Tissot kom in för en vecka sedan, köp på loppis för 10kr som defekt behöver nytt batteri men jag tror det är refTrevlig samling! Snygg Tissot längst ned till vänster. Vad är det för ref på den?
Stämmer nog. Verkar lite svårhittad, men en snabb googling ser att det senast gick en på auktion för €160 nu i mellandagarna! Tror du gjorde ett kap.Tack. Tissot kom in för en vecka sedan, köp på loppis för 10kr som defekt behöver nytt batteri men jag tror det är ref
41524 - 42524 - 1
Absolut! Tavlan och glaset är nog bytt någon gång men original krona och i bra brukskick så denna får nog stanna ett tag.Stämmer nog. Verkar lite svårhittad, men en snabb googling ser att det senast gick en på auktion för €160 nu i mellandagarna! Tror du gjorde ett kap.
Ingen förkärlek till ett specifikt märke där inte
Ingen förkärlek till ett specifikt märke där inte
Rimligt! Älskar din fanatsimSamlingen av Seiko 6139