Charmigt fulsnygg är ledorden för min samling.Den där var sådär charmigt fulsnygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Charmigt fulsnygg är ledorden för min samling.Den där var sådär charmigt fulsnygg!
Stilig. Vad är det för storlek?Nyservad med metallarmbandet istället för gummi
39 mm. Klena handleder...Stilig. Vad är det för storlek?
Riktigt fin. Snyggt med 39 mm - ju mindre desto bättre!Nyservad med metallarmbandet istället för gummi
Just nu 228206 / 116710BLNR
BLNR gör sig så himla bra på jubilee!Just nu 228206 / 116710BLNR
Säg till när din zodiac lämnar boet
BLNR gör sig så himla bra på jubilee!
DD'n är inte heller tråkig såklart
Vilken j*vla kombo - Grattis till den!Just nu 228206 / 116710BLNR
Bra samling. Vilken får mest tid på handleden?En av få tillfällen som mina klockor är samlade!
Tack för det! Är ju ingen direkt plan bakom samlandet utan jag har köpt vad jag har gillat!Bra samling. Vilken får mest tid på handleden?
Bra samling. Vissa torde vara keepers (explorern t ex?).Samling vet jag inte om jag kallar det, har en liten hög med klockor där de flesta kommer att bytas ut under resans gång
Det va min lilla hög det
Fin mixtur o vågade val. Om man jämför med många andra samlingar. Min inkluderat.
Byt din 7a38 vettja!Samling vet jag inte om jag kallar det, har en liten hög med klockor där de flesta kommer att bytas ut under resans gång
Det va min lilla hög det
Explorern är en keeper (Första rollen, år och månad klaffar med dottern osv, sen älskar jag den )Bra samling. Vissa torde vara keepers (explorern t ex?).
Tack så mycket. Samlar mer på olika märken än en viss typ av klockmodell så det är nog därför det spretar lite.Fin mixtur o vågade val. Om man jämför med många andra samlingar. Min inkluderat.
Sjyssta speedmasters!bild från förra veckan, då Sinn var inlånad i en pass around.
Kul upplägg! Själv tenderar det bli väldigt tooligt, klassiska modeller. Dessa roterar mest nu (samt en BB36 som är på service).Tack så mycket. Samlar mer på olika märken än en viss typ av klockmodell så det är nog därför det spretar lite.
Kul upplägg! Själv tenderar det bli väldigt tooligt, klassiska modeller. Dessa roterar mest nu (samt en BB36 som är på service).
Nej, den har klarat sig från golv, men timvisaren var lite off. Synkade inte helt vid hela klockslag. Störde mig på det, så fick bli ett garantiärende. Antagligen bara att justera in. Har varit inne på Bergströms GBG i nästan en månad, men sådant här tar väl tid?Snyggt!
Fick bb36 smaka på golv?