Ingen aning, tror det är en av de senare. Den är dock lite för fräsch, hade hellre haft en mögligare. Men den är riktigt trevlig ändå!Vilken härlig plop! Årtal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning, tror det är en av de senare. Den är dock lite för fräsch, hade hellre haft en mögligare. Men den är riktigt trevlig ändå!Vilken härlig plop! Årtal?
Ingen aning, tror det är en av de senare. Den är dock lite för fräsch, hade hellre haft en mögligare. Men den är riktigt trevlig ändå!
Nja, då skall det vara en tidigare generation som åldras på ett helt annat vis.Det kan du ju åtgärda genom att använda och slita lite på den
Fin samling för övrigt! Röd tråd men ändå lite spretigt
AP:n skulle få lämna om det var min samling och jag hade bestämt mig för att skicka iväg en av dessa. Sjukt fina allihop dock!Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Bra blandning!Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Stabil samling klockor! Hade personligen inte sålt någon, MEN hade jag tvunget behövt välja en så hade AP:n fått vandra vidare..Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Mycket fina alla men DD kan du sälja till migTog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Fantastisk samling! Hade nog sålt någon av rollarna Framtiden kanske resulterar i att du har en av varje i the holy trinityTog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Nautilusen ska såklart lämna.Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Kan inte säga vilken som ska läman, men DD:n är min favorit bland dem, så inte den i alla fall.Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Riktigt bra!Efter idag ser den ut så här.
Från vänster: Omega SMPc, Alpina Alpiner Chronograph, Longines HydroConquest på ett för smalt NATO, G-Shock 35th anniversary.
TackRiktigt bra!
AP:n skulle få lämna om det var min samling och jag hade bestämt mig för att skicka iväg en av dessa. Sjukt fina allihop dock!
Intressant att se vilken som får lämna, kul samling!
Bra blandning!
Stabil samling klockor! Hade personligen inte sålt någon, MEN hade jag tvunget behövt välja en så hade AP:n fått vandra vidare..
Mycket fina alla men DD kan du sälja till mig
Fantastisk samling! Hade nog sålt någon av rollarna Framtiden kanske resulterar i att du har en av varje i the holy trinity
Nautilusen ska såklart lämna.
Kan inte säga vilken som ska läman, men DD:n är min favorit bland dem, så inte den i alla fall.
Ingen dålig samling det därSåg ut som sådan för ett par månader sen. Har ”skyfflat om” en del sen dess...
Sålt både GS Snowflake (ersatt med GS HiBeat GMT), Oris CB såld, samt båda Rolex.
Nystart på gång. Ska försöka dra ner kollektionen till 3 st ”Grails”. Kollektionen blev lite för spretig...
Vad är det för ref på Seiko 5an?
SNKL43, har bättre bilder på instagram också: Mr.Explorer_Vad är det för ref på Seiko 5an?
Ja, en 20 år gammal en. Tyvärr fungerar inte längre datumet eller minut-subdialen korrekt. Quartz är det.Är det en seiko kronograf?
Snyggt! Vad står på inköpslistan?Idag såhär:
Imorgon helt annorlunda
Fin samling! Inspirerande
Läderlappen gjorde sig jävligt bra på jubilee! Mums!!!Idag såhär:
Imorgon helt annorlunda
Har fått tagpå ett litet case på Amazon för klockorna som fått följa med på semestern.
En daniel wellington hade variet ett bra komplement. Tycker det saknas lite kvalitet vilket dw'n skulle bidra medSnyggt! Vad står på inköpslistan?