E.Z.
Silver
Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Handduken får lämna och du lufttorkar? Skämt åsido DDn lämnar eller....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog ut dessa till landet för överläggning i stillsamhet. Kom till slutsats att en får lämna.
Referens på tudorn?
Ny laguppställning..
Den där Langen alltså... vilken skönhet. När jag har växlat upp några gånger så skall jag ha en sådan.Idag såhär:
Imorgon helt annorlunda
Våt drömRolex över Omega, eller ska det vara tvärt om?
Mer än väl godkänt!Börjar bli rätt godkänd
Dykare, dressare, militär, chrono, några nya men de flesta vintage. Precis som jag vill ha det!!
Några till på ingång varav en smarrig Certina DS duo samt en Skin Diver..
Fina klockor!Börjar bli rätt godkänd
Dykare, dressare, militär, chrono, några nya men de flesta vintage. Precis som jag vill ha det!!
Den är från trendheim.seFina klockor!
Vad är det för box?
Den ser väldigt fin ut, är det bra kvalitetskänsla i den?Den är från trendheim.se
Helt ok med tanke på priset. Inte billigaste skiten men heller inte dyraste..Den ser väldigt fin ut, är det bra kvalitetskänsla i den?
Hur kommer det sig att du har två speedmasters i din samling?Börjar bli rätt godkänd
En är ju sk Pre-Moon o blev ett ”spontanköp” med tanke att fixa till o sen släppas. Nu verkar det bli annat som kanske lämnar..Hur kommer det sig att du har två speedmasters i din samling?
Lite nostalgi...Gul samlingen..
Klicka på citera på de inlägg du svarar annars ser troligtvis inte personen du svarar att du svaratTack! Ja, jag har suktat länge efter en DW. Man kanske skylla slå på stort såhär sista semesterveckan
Klicka på citera på de inlägg du svarar annars ser troligtvis inte personen du svarar att du svarat
Bumpar detta inlägget
Fin samling, fantastisk ”box”!Nyaste blev en Seiko Turtle, limited edition "Save The Ocean. Riktigt trevlig klocka för vardagsbruk
Är det en sinn? Isf vad är det för referens?
Fler än jag trodde!Blandad kompott
Ser ut som en 856 UTC, riktigt bra.Är det en sinn? Isf vad är det för referens?
För tillfället owg med enicar, men sådant har ju en tendens att förändrasFler än jag trodde!
Ungefär samma när jag rotar djupt i lådorna.
Ingen nådig hög du har där! Spot on.Börjar bli rätt godkänd
Häftig samling. Jag har alltid fascinerats över sådana där "digitala" klockor som de uppe till vänster i lådan.Blandad kompott