L.R.Dahl
Basic
Jag gillar idéen på en svart klocka som ger kontrast till resterande samling!Ser ut som en 856 UTC, riktigt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar idéen på en svart klocka som ger kontrast till resterande samling!Ser ut som en 856 UTC, riktigt bra.
Verkligen, passar utmärkt i kombination med gummit ocksåJag gillar idéen på en svart klocka som ger kontrast till resterande samling!
Grattis till den!Hej! Yes Sinn 856 S UTC...
Bra blandning!Ny laguppställning för dagen
Bra blandning!
Icke. Mycket braKanske lite fantasilös men funkar till mycket
Stabilt!Ny laguppställning för dagen
Inte illaNy laguppställning för dagen
En riktigt ljuvlig klocka!En klocka som fixar det mesta.
Fram med klockorna nu!
Finns mer
Trevliga
Finns mer
Cargo och Nato känns lite som Explorer 2 i ett nötskalEn klocka som fixar det mesta.
Cargobyxor?Cargo och Nato känns lite som Explorer 2 i ett nötskal
My bad, men det är väl liknande materialCargobyxor?
Bomull.My bad, men det är väl liknande material
Till mitt försvar såg det ut som cargobyxorBomull.
Lite dykare, lite dressare. Lite nytt, lite vintage. Lite svart, lite vitt, lite grått, lite blått, lite grönt och lite guld. Inte så dyrt. Rätt så nöjd.
Kan vara bland det mest fantasilösa jag sett (förutsatt att det är en och samma persons samling)...
Inte min samling men såg sjukt fin ut så va tvungen o lägga upp bilden tagen från nätet
Sub på sub. Mångsidig klocka i många lägen men att bara basera en samling på den. Nej tack. Skulle tröttna i längden
Inte min samling men såg sjukt fin ut så va tvungen o lägga upp bilden tagen från nätet
Dela med dig av en bild på din egen samling och var stolt över den istället.. oavsett hur många subbar den innehåller