Familjen
Bra där, en riktigt kul och inte så jätte vanlig samling du har där min vän!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Familjen
Tack @Affe ! Inga dyrgripar, men gillar samtligaBra där, en riktigt kul och inte så jätte vanlig samling du har där min vän!
Cool samling, gillar speciellt den vita Dynamicen. Kienzlen är också i en klass för sigFamiljen
Tack!Cool samling, gillar speciellt den vita Dynamicen. Kienzlen är också i en klass för sig
Fin bratte! Var det ngn släktklenod? Säljes?Tänkte hålla mig på max fem klockor, men ju djupare ner man hamnar i träsket desto mer lockar. Vintage både dykare och dressare, kanske något färgglatt, någon med blå urtavla. Fem blir svårt att hålla mig till..
Fin bratte! Var det ngn släktklenod? Säljes?
Mkt fin, grattis!Ärvd av morfar ja, och kommer inte säljas
Hmm... namnet på klockan med nato!Familjen
Snyggt band på PannanRätt nöjd just nu men man är ju "sjuk" så kommer nytt snart och något lär även få lämna då..
Ingen dålig samlingRätt nöjd just nu men man är ju "sjuk" så kommer nytt snart och något lär även få lämna då..
Fransyska....Hmm... namnet på klockan med nato!
Tack! Köpt av oddface här på forumet.Snyggt band på Pannan
Tack, börjar känna mig rätt nöjd, ska kanske göra om lite till men börjar hamna där jag vill vara i mitt samlande just nu.Ingen dålig samling
Den 14:e november -98 stor jag och 3.499 andra körsångare i Globen och sjöng gladeligen ”Hack in hora!”Hmm... namnet på klockan med nato!
Se där, det visste jag inteDen 14:e november -98 stor jag och 3.499 andra körsångare i Globen och sjöng gladeligen ”Hack in hora!”
Textrad ur Oh Fortuna, Carmina Burana. Betyder: Tillbaka under den senaste timmen.
Hora är latin för timme!
Därav HorologieDen 14:e november -98 stor jag och 3.499 andra körsångare i Globen och sjöng gladeligen ”Hack in hora!”
Textrad ur Oh Fortuna, Carmina Burana. Betyder: Tillbaka under den senaste timmen.
Hora är latin för timme!
du saknar ju en breitling!Rätt nöjd just nu men man är ju "sjuk" så kommer nytt snart och något lär även få lämna då..
Nee gör jag inte!du saknar ju en breitling!
Har missat att du tjackat en ss, helrätt färg på tavlan. Trevlig samling förövrigtRätt nöjd just nu men man är ju "sjuk" så kommer nytt snart och något lär även få lämna då..
Har inte ens haft den en vecka så jag klandrar dig inte att du missat detHar missat att du tjackat en ss, helrätt färg på tavlan. Trevlig samling förövrigt
2019, personligen hade jag valt Batman istället för den helsvarta.2018
2019
Vilken kombination hade ni valt?
Okej skönt att höra haha min ”samling” är också helt svartvit än så länge men nästa gång vill jag ha nån färgglad tavla, troligtvis något blåttHar inte ens haft den en vecka så jag klandrar dig inte att du missat det
Tavlan är riktigt trevlig, ger lite färg åt min annars väldigt svart vita samling, dock den som troligtvis kommer få lämna först.
Tack
2018
2019
Vilken kombination hade ni valt?
2019 känns som ett lyft uppåt! SnyggtJag hade stannat i 2018. Men hulken är ju superpoppis så du har väl gjort rätt val antar jag
Roligt att se vad det kan bli, kan dock tycka att blått är lite fegt om man ska gå färgglatOkej skönt att höra haha min ”samling” är också helt svartvit än så länge men nästa gång vill jag ha nån färgglad tavla, troligtvis något blått