Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt välavvägd samlingDessa har jag,Certinan fick jag för 20 årsedan!!
Borealis Bull Shark.
Breitling Colt
Certina ds.
G-shock Mudmaster.
Väldigt välavvägd samling
TackVäldigt välavvägd samling
Tänkte hålla mig på max fem klockor, men ju djupare ner man hamnar i träsket desto mer lockar. Vintage både dykare och dressare, kanske något färgglatt, någon med blå urtavla. Fem blir svårt att hålla mig till..
Kul Squale samling!Såhär ser Squale-delen av min samling ut för tillfället.
6045 aka 60 Atmos "sunburst grey"
2002/100 Atmos från 60-/70-talet
1545 Tropic GMT
1521 aka 50 Atmos "azuro"
1545 Militaire (Blancpain mod)
Sigel Super Squale från 60-talet
Tack så mycket!Kul Squale samling!
Tack, den används tyvärr bara på matchdag. Men då är den bra.Den där Greenbay Packers Zodiacen är så cool
Här är min smått eklektiska samling, inga dyra vrålåk, bara affordables. Ignorera orangea bjässen, den köpte jag förr i tiden när störst klocka vann.
Ja jag är glad att jag fick tag i en!Seiko Contras är supercool
Ja jag är glad att jag fick tag i en!
Ja jag ska hålla ögonen öppna!Kan ju vara ett roligt projekt att försöka jaga tag på de två återstående enheterna också.
Jättekul med din Squale-samling!Såhär ser Squale-delen av min samling ut för tillfället.
6045 aka 60 Atmos "sunburst grey"
2002/100 Atmos från 60-/70-talet
1545 Tropic GMT
1521 aka 50 Atmos "azuro"
1545 Militaire (Blancpain mod)
Sigel Super Squale från 60-talet
Tack så mycket! Klart att du ska, alla borde ha en Squale i sin samling. Ja, det har jag gjort om man med designat menar att jag har skurit ut skummet själv. Väldigt enkelt att göra eftersom det kommer i förskurna som man plockar bort.Jättekul med din Squale-samling!
Måste nog skaffa en (minst) jag också!
Har du designat pelicanboxen själv?
Så lyxiga klockor det finns i tråden! Man skäms att lägga upp sina klockor här...
Väl talat. Instämmer på den.Det bästa med detta intresse är att så inte är fallet, finns mkt roligt i alla prisklasser. Därav det går att ha denna hobby rik som ”fattig”. Tror majoriteten (om inte alla) här delar den uppfattningen
Äh, en samling behöver inte vara dyr. Har du ett gäng klockor du är nöjd med är det en bra samling. Sen är det klart så att folk med lådan full av Rolex får en massa likes, men det är roligare med andra grejer.Så lyxiga klockor det finns i tråden! Man skäms att lägga upp sina klockor här...
Jag tror väldigt få av formumfolket började med en handfull premiumklockor, vi började alla någonstans.Så lyxiga klockor det finns i tråden! Man skäms att lägga upp sina klockor här...
Skit i det. Man kan tycka en casio terrorist är rolig likväl som en Lange för 700brak. Värdet på klockan gör det inte roligare. Lägg upp det som du tycker är roligt och går igång på.Så lyxiga klockor det finns i tråden! Man skäms att lägga upp sina klockor här...
Nu får det f.. räcka
Jag tror väldigt få av formumfolket började med en handfull premiumklockor, vi började alla någonstans.
Personligen så började jag med en Longines som första finare klocka sen har det gått utför sedan dess...