the quiet man
Guld
En 177:a så 44mm.
Precis lagom för mina flickarmar....
Precis lagom för mina flickarmar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har vi kommit fram till vad Seikonauten har för ref?Ungefär så här...
8123-6009. Jo, jag är rätt nöjd... just nuHar vi kommit fram till vad Seikonauten har för ref?
Bra samling!
Dags för en ny samlingstråd tycker jag!
Jag satt och skrev nyss på min tomhetstråd och dunkade in en samlingsbild i slutet, när det slog mig att samlingsbilder är kanske de roligaste bilderna! Dagens klocka och actionbilder/wristshots i all ära men en skön samling är roligare!
Jag börjar och som ni ser, ingen skryt-tråd, utan bara en tråd med bilder på samlingar!
Tappat intresset, behövde pengar eller nytt på ingång?
Härlig kombo med Speedyn, 1016:an och JLC:n! Fin!Min samling idag. Jag gillar den. Den ger mig mycket glädje och tillfredsställelse. Dugenan uppe till höger postas imorgon. På tisdag skall nytt inkomma. När den nya har anlänt tar det nog ett tag innan något nytt dyker upp. Jag är ingen flippare så om en ny klocka köpes så får det nog bli en ny box..
!966.Får man fråga vad det är för årgång på explorern?
Det som är lite smärtsamt när jag ser min egen samling är att det saknas en Sub... JAG VILL INTE KÖPA EN Sub... Men om man tänker sig en samling baserat på:
- Några vintage Omegor
- Speedy
- Rolex 1016
- JLC Reverso Duo
- Seamaster x2
- Seiko SKX
Vad saknas då..? Tänk tanken att ytterligare en klocka skulle införskaffas. Gärna klassisk. Ligger då inte en Sub nära..? Eller vad borde jag komplettera med? Jag vill egentligen inte slanta upp pengar för en Sub då jag tycker mina Seamaster täcker det området...
Japp.. Kom på att jag inte "vågade" använda den tillräckligt för att den skulle rättfärdiga sin plats, så det blev en Oris, som blev en Omega, som blev en Breitling.. Ja, du vet hur jag är!Har du sålt Monacon?
Härlig kombo med Speedyn, 1016:an och JLC:n! Fin!
Det som är lite smärtsamt när jag ser min egen samling är att det saknas en Sub... JAG VILL INTE KÖPA EN Sub... Men om man tänker sig en samling baserat på:
- Några vintage Omegor
- Speedy
- Rolex 1016
- JLC Reverso Duo
- Seamaster x2
- Seiko SKX
Vad saknas då..? Tänk tanken att ytterligare en klocka skulle införskaffas. Gärna klassisk. Ligger då inte en Sub nära..? Eller vad borde jag komplettera med? Jag vill egentligen inte slanta upp pengar för en Sub då jag tycker mina Seamaster täcker det området...
Japp.. Kom på att jag inte "vågade" använda den tillräckligt för att den skulle rättfärdiga sin plats, så det blev en Oris, som blev en Omega, som blev en Breitling.. Ja, du vet hur jag är!
Den blingar så fint på min dotters arm. Den var aldrig riktigt min och vi blev heller aldrig riktigt bundis.
Det tycker jag låter som en vettig ide´, synd om så fina klockor...Dags att köpa vettig förvaring kanske...
Efter leverans av låda samt nyinköp av SubC så ser den ut såhär. Behöver ny låda omgående om inte Milgaussen säljs...
Sent from my iPad using Tapatalk HD