Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där Orisen är faktiskt rätt ball!Har ju sålt av allt för att bli TWG så det är väl dags att uppdatera i denna tråd (Kan ju dock råka bli en trio)
En plexi & en safir, en kronograf, en med datumbubbla.. bra skit!
Har under det senaste året blivit intresserad av klockor. Har ingen samling kanske, men noterade citationstecken i rubriken, tack och lov. Tycker klockorna kompletterar varandra väl. Vad ska jag köpa som nästa komplement? Tipsa gärna!
En Speedy!Har under det senaste året blivit intresserad av klockor. Har ingen samling kanske, men noterade citationstecken i rubriken, tack och lov. Tycker klockorna kompletterar varandra väl. Vad ska jag köpa som nästa komplement? Tipsa gärna!
En Speedmaster.Har under det senaste året blivit intresserad av klockor. Har ingen samling kanske, men noterade citationstecken i rubriken, tack och lov. Tycker klockorna kompletterar varandra väl. Vad ska jag köpa som nästa komplement? Tipsa gärna!
Håller helt med....även rollenDen där Orisen är faktiskt rätt ball!
Min ser någorlunda ut så här...
Läcker, men har precis sålt den då den inte fick armtid pga 3 x paneraiSchysst innehåll! Hur trivs du med din sevenfriday?
Ny röd tråd för dig: Svarta urtavlor.Uppdaterad trio för typ 10e gången i år
Det kunde varit värre, du är ju inte en OWG.För tillfället vill jag Inte visa !!
En, Två, Samling brukar man väl räkna.Samling och samling ...? Nåja, tre (och en på ingående ...) är bättre än en.
Det är en gammal Invicta automat med alarmfunktion från sent 70-tal. Helrenoverad med nytt verk, glas och polering. Det är bara sekunden som är lite krokig, för det gick inte att uppbringa en ny. Bild kommer om du är vidare intresserad?Vad är det för nån längst ner till vänster?
Ingen värsting samling men i dagsläget funkar den för mig.
Ingen värsting samling men i dagsläget funkar den för mig.