Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min samling
Klockor som finns i hushållet (Strutar i damuren.)
"Speltorsk-klockan som jag alltid använder på CC.
NICE, SUPER NICE! DU, den samlingen var inte och leka med heller! Får du låna någon klocka ibland då?!
Min samling
Klockor som finns i hushållet (Strutar i damuren.)
"Speltorsk-klockan som jag alltid använder på CC.
Tack! Jodå det händer. Speltorsk-klockan ser jag som min egna hehe
Riktigt fina klockor. Vore kul om du kunde ta foton som matchar uren.. Roulettklockan... Vad är det för något..?
Om det var Corum klockan du syftar på så gillade jag den, tyckte den var lite cool
Corum vet jag väldigt lite om. De brukar göra lite annorlunda klockor(tror jag). Men just den du har har jag aldrig sett flimra förbi...Tack! Absolut, riktigt dåliga bilder såg jag nu. Jag vet inte riktigt vad det är för någon klocka... Corum? Finns box och cert hehe! Köpt i Helsingborg på en myntmässa...
Corum vet jag väldigt lite om. De brukar göra lite annorlunda klockor(tror jag). Men just den du har har jag aldrig sett flimra förbi...
Corum vet jag väldigt lite om. De brukar göra lite annorlunda klockor(tror jag). Men just den du har har jag aldrig sett flimra förbi...
Ska nog göra om!
Tackar klockbroder....kan dessvärre bli så att någon måste lämnaSchysst samling klockbroder finns några ur jag skulle knipa på direkten om jag fick!
Du är ju bara bäst!Här är min, skulle gärna utöka den med en Day-Date, Explorer 1016 eller en Daytona finns ju två platser kvar i lådan.
Tackar klockbroder....kan dessvärre bli så att någon måste lämna
Dock är det ju en bit kvar tills ditt bankvalv som är så grymt!
Tack OmenDin samling ser ju riktigt bra ut@snajgel.
Af Sjodahl
Man kan inte annat än konstatera att man ligger i lä.. Undra hur många som känner likadant?
Extremt schysst samling!!