• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Min ser någorlunda ut så här...

3ese4enu.jpg

Hur känns Seven Friday, är själv lite sugen.

Vet inte om jag bor i ett currykryss eller har allmän otur men kan bara inte ta bra bilder på mina klockor här hemma... nåväl här kommer min samling så som den ser ut idag 2013 senare del av Augusti månad

Automat klockorna i en winder
17082013.png
Väldigt fin 5513 - släng gärna upp närbild!

Hörru, du får plocka bort kopior och sånt. Det är olagligt och inte kul och se på ett klockforum.

Har missat att jag blivit citerad här, det var ett tag sedan posten, förstår helt vad du menar. Den används inte och ligger i en skamlåda nuförtiden. Dock undrar jag hur vida det är olagligt, jag vet att det är olagligt att sälja osv, men hur är det att äga en kopia?

Har missat att jag blivit citerad här, det var ett tag sedan posten, förstår helt vad du menar. Den används inte och ligger i en skamlåda nuförtiden. Dock undrar jag hur vida det är olagligt, jag vet att det är olagligt att sälja osv, men hur är det att äga en kopia?
Finns ett sätt att gottgöra oss. Ta två bilder, ett före och ett efter där du har slagit sönder klockan med en hammare..

Finns ett sätt att gottgöra oss. Ta två bilder, ett före och ett efter där du har slagit sönder klockan med en hammare..

Haha tänkte inte något så långt, nu undrar jag mest ang. "lagligheten" med att ha en kopia. Men för att gottgöra kanske jag skulle kunna hamra lite på den. Alternativt måla om tavlan, annars kan jag ju ta ut urverket och kanske använda till något annat i framtiden.

Det är olagligt att använda kopior på mönsterskyddade produkter. I vilket fall är det FEL så in i helvete att äga kopior.
Förstör!

Tillbaka
Topp