alfons
Basic
Min ser någorlunda ut så här...
Hur känns Seven Friday, är själv lite sugen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omöjlig att läsa av, väger lite lite om man tänker på storleken... Men all in all, en riktigt nice annorlunda klocka!Hur känns Seven Friday, är själv lite sugen.
Väldigt fin 5513 - släng gärna upp närbild!Vet inte om jag bor i ett currykryss eller har allmän otur men kan bara inte ta bra bilder på mina klockor här hemma... nåväl här kommer min samling så som den ser ut idag 2013 senare del av Augusti månad
Automat klockorna i en winder
Samlingen typ som den ser nu.
Klumpen i mitten såldes för några dagar sedan..sen har jag några seikos och certinas lite här och där =P
Vad är det för ref på de två Omegorna uppe till höger? De är fantastiska!
Radiomiren var supersnygg, kan man få se en wristshot? Vad mäter boetten?Min ser någorlunda ut så här...
45 mm, men är översugen på en 47 mm, men är osäker på vilken modell jag vill ha... Finns så många feta!Radiomiren var supersnygg, kan man få se en wristshot? Vad mäter boetten?
45 mm, men är översugen på en 47 mm, men är osäker på vilken modell jag vill ha... Finns så många feta!
Här är lite wristshots:
Hur känns Seven Friday, är själv lite sugen.
Alfons, lägg upp bild på din samling!
Fin samling! Det saknas väl egentligen bara en ståldressare, en ljustavlad dykare, och en vintagekronograf etcSå här ser min ut idag!
Men varför känns de alltid som någon saknas?
Skickat från min LT18i via Tapatalk 2
Fin samling! Det saknas väl egentligen bara en ståldressare, en ljustavlad dykare, och en vintagekronograf etc
Hörru, du får plocka bort kopior och sånt. Det är olagligt och inte kul och se på ett klockforum.
Finns ett sätt att gottgöra oss. Ta två bilder, ett före och ett efter där du har slagit sönder klockan med en hammare..Har missat att jag blivit citerad här, det var ett tag sedan posten, förstår helt vad du menar. Den används inte och ligger i en skamlåda nuförtiden. Dock undrar jag hur vida det är olagligt, jag vet att det är olagligt att sälja osv, men hur är det att äga en kopia?
Finns ett sätt att gottgöra oss. Ta två bilder, ett före och ett efter där du har slagit sönder klockan med en hammare..
Det är olagligt att använda kopior på mönsterskyddade produkter. I vilket fall är det FEL så in i helvete att äga kopior.Har missat att jag blivit citerad här, det var ett tag sedan posten, förstår helt vad du menar. Den används inte och ligger i en skamlåda nuförtiden. Dock undrar jag hur vida det är olagligt, jag vet att det är olagligt att sälja osv, men hur är det att äga en kopia?
Det är olagligt att använda kopior på mönsterskyddade produkter. I vilket fall är det FEL så in i helvete att äga kopior.
Förstör!
Är det så pass, att det är olagligt att använda?
Klart det inte är, men du riskerar ju att brinna i klocksamlarnas privata helvete.
Sant sant, har ett litet projekt på g som förhoppningsvis gottgör er alla!
du får sälja den svarta Aqualanden till mig så är problemet löst
Den där boxen tilltalar mig. Trevlig spridning.
Rolex 116610, sinn 656, vintage zenith, citizen ny2300, citizen aquamount
Tackar!Den där samlingen är ju sick... Grattis!!!
Tackar!
Hard work and dedication pays off!!