Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! Har du tänkt hålla dig till sex klockor? Vad är nästa steg – byta ut eller utöka? Vad kommer härnäst?Min samling.
Du hann citera mig innan jag hann lägga till andra bilden.Trevlig! Har du tänkt hålla dig till sex klockor? Vad är nästa steg – byta ut eller utöka? Vad kommer härnäst?
Sex totalt? Då blir det ju en halvering!Du hann citera mig innan jag hann lägga till andra bilden.
Jag ska hålla mig till sex klockor, på så vis får alla handledstid. Nästa steg är en Tudor 76200 eller Breitling a13340.
Kvalite före kvantite.Sex totalt? Då blir det ju en halvering!
Min samling.
Första bilden är mina keepers.
Andra bilden är klockor som jag ska sälja av.
Det är den, men måste gå ändå. Har beställt nytt gummi innan försäljning. Den gamla är sliten.Velaturan är ju cool bland ”the leftovers”!
Bra tänkt. Så det är undre lådan som ska avyttras?Kvalite före kvantite.
Nej, men gillar inte ha klockor liggandes. Hellre att några andra får glädje av de andra sex klockorna.
Yes hela den lådan ska gå. Sen får vi se om det är guldiga turtlen eller skx013 som får stanna.Bra tänkt. Så det är undre lådan som ska avyttras?
Jag som aldrig haft något speciellt för SKX skulle säga Turtle. (Skulle aldrig palla både non-hacking och non-winding). Men det måste du ju känna själv.Yes hela den lådan ska gå. Sen får vi se om det är guldiga turtlen eller skx013 som får stanna.
Har redan två non hackning and winding.Jag som aldrig haft något speciellt för SKX skulle säga Turtle. (Skulle aldrig palla både non-hacking och non-winding). Men det måste du ju känna själv.
Här snackar vi variation!Min modesta samling dykare från Citizen..
Riktigt fin samling! Kör själv på samma, 5 klockor som max, får se hur länge det hållerNär jag ägde 2 ur så valde jag låda för att det skulle utgöra min begränsning, gick ju sådär. Tycker dock 5 känns som ett perfekt antal. Nu är det en in en ut som gäller.
Riktigt fin samling! Kör själv på samma, 5 klockor som max, får se hur länge det håller
Bra disciplin! Gäller att försöka hålla det lågt, om man vill det. Annars skenar det snabbt!Har 5 klockor i min 6-klockorsförvaring.
- Breitling Colt (kvarts)
- Omega Seamaster professional (kvarts)
- Breitling Windrider
- Omega Seamaster Planet Ocean 39.5
- Garmin Fenix 6X solar pro
Planen är att snarast sälja Colten och SMP:n då de inte får någon armtid.
Coolt! Några riktigt fina klockor har du haft över tiden, snyggt!Klocklådan över tid. Lite kul att följa. Oklart vilket håll det går åt men variation iaf. Första bilden är 4 år gammal. Den sista en vecka.
Klocklådan över tid. Lite kul att följa. Oklart vilket håll det går åt men variation iaf. Första bilden är 4 år gammal. Den sista en vecka.
Fina samlingar över tid, helt klart. Båda cartiererna är mumma! att du inte "sparade" jaegern!? Superfin ju!
Klocklådan över tid. Lite kul att följa. Oklart vilket håll det går åt men variation iaf. Första bilden är 4 år gammal. Den sista en vecka.
Imponerande samling! Vilken skulle du säga fått mest handledstid?Klocklådan över tid. Lite kul att följa. Oklart vilket håll det går åt men variation iaf. Första bilden är 4 år gammal. Den sista en vecka.
Intressant utveckling. Är det någon klocka du nu saknar som du tidigare haft i samlingen?Klocklådan över tid. Lite kul att följa. Oklart vilket håll det går åt men variation iaf. Första bilden är 4 år gammal. Den sista en vecka.
Kul med GS på läder. Jag står i valet och kvalet att skaffa en likadan men är osäker på om den funkar på annat än länk.
Den fungerar verkligen på läder, har lite bilder på min instagramsida du kan kika på www.instagram.com/mr.explorer_Kul med GS på läder. Jag står i valet och kvalet att skaffa en likadan men är osäker på om den funkar på annat än länk.
Om du köper en, kolla bara så allt line:ar och att det är bra finish på visare. Jag har skickat tillbaka min på korrigering av detta 2 gånger, och ska skicka iväg den igen p.g.a. jag nu märkt att det är kass finish på sekundvisaren. Tidigare var det tim och minutvisare, samt 24h-ringen som satt illa.Kul med GS på läder. Jag står i valet och kvalet att skaffa en likadan men är osäker på om den funkar på annat än länk.