• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Min samling.
Första bilden är mina keepers.
Andra bilden är klockor som jag ska sälja av.

759D9629-98CB-465C-83B3-613480B67EA7.jpeg

9D5ADF7B-5230-4CA7-A02E-2E0A567930B9.jpeg

Senast ändrad:
Riktigt fin samling! Kör själv på samma, 5 klockor som max, får se hur länge det håller ;)

Tack :)

Jo, förstår hur du menar ;). Jag har postat en annan gång i denna eller en annan samlingstråd. Då hade jag 3 och proklamerade självsäkert att båten var full, lådan bestämde maxantal jag fick äga. Någon (kan ej minnas vem) citerade mig och sa att det kan bli svårt att inte falla djupare i "klockträsket" men där fick han inget gehör :happyhappy:. Så vi får väl se hur det går framöver men nu har jag faktiskt en god känsla!

Har 5 klockor i min 6-klockorsförvaring.
- Breitling Colt (kvarts)
- Omega Seamaster professional (kvarts)
- Breitling Windrider
- Omega Seamaster Planet Ocean 39.5
- Garmin Fenix 6X solar pro

Planen är att snarast sälja Colten och SMP:n då de inte får någon armtid.

Senast ändrad:
Har 5 klockor i min 6-klockorsförvaring.
- Breitling Colt (kvarts)
- Omega Seamaster professional (kvarts)
- Breitling Windrider
- Omega Seamaster Planet Ocean 39.5
- Garmin Fenix 6X solar pro

Planen är att snarast sälja Colten och SMP:n då de inte får någon armtid.
Bra disciplin! Gäller att försöka hålla det lågt, om man vill det. Annars skenar det snabbt!

Kul med GS på läder. Jag står i valet och kvalet att skaffa en likadan men är osäker på om den funkar på annat än länk.
Om du köper en, kolla bara så allt line:ar och att det är bra finish på visare. Jag har skickat tillbaka min på korrigering av detta 2 gånger, och ska skicka iväg den igen p.g.a. jag nu märkt att det är kass finish på sekundvisaren. Tidigare var det tim och minutvisare, samt 24h-ringen som satt illa.

Tillbaka
Topp