Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Koden verkar inte fungera längre. Tristdu har 40% nu hos wolf!
köpt direkt från dom innan och det har gått rintigt bra!
äger själv en 15 låda och två 10 lådor i samma färg
Så ser den ut nu. Ingen aning om hur det blev såhär. Mycket tillfälligheter och inte alls hit jag var påväg, men nu är det som det är Ganska trevligt gäng ändå på något sätt.
Sub på Everest utan konkurrens. Beror på att det är den tråkigaste klockan som gör att alla andra känns så himla roliga att bäraVilken får mest tid?
Verkligen. Den fungerade igår!Koden verkar inte fungera längre. Trist
Trevlig samling indeed, årsmodell på SMP?Så ser den ut nu. Ingen aning om hur det blev såhär. Mycket tillfälligheter och inte alls hit jag var påväg, men nu är det som det är Ganska trevligt gäng ändå på något sätt.
Vilken samling! Gillar att SKX:en vilar vid din APSå ser den ut nu. Ingen aning om hur det blev såhär. Mycket tillfälligheter och inte alls hit jag var påväg, men nu är det som det är Ganska trevligt gäng ändå på något sätt.
Tänkte också på det, skapliga kontraster dem emellanVilken samling! Gillar att SKX:en vilar vid din AP
Tackar!Trevlig samling indeed, årsmodell på SMP?
Man ska aldrig underskatta en skx009:aVilken samling! Gillar att SKX:en vilar vid din AP
pröva och maila dom så kan dom nog fixa någon provosorisk kod till er!!!Verkligen. Den fungerade igår!
Har haft 2-3 kandidater i korgen där och tänkte beställa nu i dagarna bara jag bestämt mig för exakt modell. 40 % är grym rabatt så utan den känns det inte längre speciellt intressant. :/
Sub på Everest utan konkurrens. Beror på att det är den tråkigaste klockan som gör att alla andra känns så himla roliga att bära
Den är handen på hjärtat ganska så härlig ändåHaha har exakt samma kombo med samma färg på Everest Haha tråkig ELLER klassisk? Ör det en 15400RO?
Den är handen på hjärtat ganska så härlig ändå
Nä det är en 15300or.
Ja, jag har iaf en illusion om att det kan vara en keeper. Funkade sjukt bra förra sommaren iaf. Får se ifall det är en ”corona”-sommarklocka ocksåDen är genommysig, framförallt på everest!
Aah okej! Bra sommarklocka!
Ja, jag har iaf en illusion om att det kan vara en keeper. Funkade sjukt bra förra sommaren iaf. Får se ifall det är en ”corona”-sommarklocka också
Blir säkert liknande rea framöver. Jag la till deras instagram för att se när/om det händerVerkligen. Den fungerade igår!
Har haft 2-3 kandidater i korgen där och tänkte beställa nu i dagarna bara jag bestämt mig för exakt modell. 40 % är grym rabatt så utan den känns det inte längre speciellt intressant. :/
APAP eller Sub?
Ja den är trevlig. Är dock en Heuer från -78sjyst TAG till vänster
Mycket trevlig samling. Fin spridning.
Försökte skala ner samlingen lite grann nyligen men då både inkommande klocka dröjer pga produktionsstopp och utgående klockor inte verkar röna så mycket intresse, får samlingen stå i status quo ett tag framöver. Banden är en blandning av Hodinkee-straps och custom från ABP Concept Paris.
Väldigt fin blandning, gillar Dieseln extra mycket!Känner att det är dags för en avstämning. Ändras ganska ofta och nu är klocklådorna fulla (igen). Egentligen lite överfulla då en klocka är i monter och några är nedpackade för att de inte används men inte heller kommer säljas. Tror inte de är värda något ändå.
Primära klocklådan med 7 platser.
Casioklockrullen med tre platser.
Sen har vi de övriga. Först en Diesel jag är väldigt fäst vid, men inte använder. Sen en Victorinox som jag tycker mycket om, men som är lite stor på mig. Vidare har vi en jubileumsklocka från när SAS firade 60 år 1996 som jag fått av min far; en reklamklocka från iiyama, vars monitorer vi köpte in på min tidigare arbetsplats; och till sist ett billigt fickur jag gillade utseendet på.
Mycket fin samling!
Försökte skala ner samlingen lite grann nyligen men då både inkommande klocka dröjer pga produktionsstopp och utgående klockor inte verkar röna så mycket intresse, får samlingen stå i status quo ett tag framöver. Banden är en blandning av Hodinkee-straps och custom från ABP Concept Paris.
Cartier Tank Solo XL 18K W5200026Vad är de för ref på den Cartiern? Ser ut att vara jäkligt bra storlek på den
Kul att se en samling till. Mkt fin! Gillar Cartiern på blått band, det var super.
Otrolig samling. Hatten av skulle älska att bära samtliga klockor förutom ”vertex”-en
Vettigt!