Snygg "låda" må jag säga dig. Enkel och stilren.
Tack, köpt i Rom på
http://www.lasellaroma.it/about.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg "låda" må jag säga dig. Enkel och stilren.
Sjukt fin samling!!!!Här är min, skulle gärna utöka den med en Day-Date, Explorer 1016 eller en Daytona finns ju två platser kvar i lådan.
Den vänstra är magisk. Står högt upp på önskelistan.
Den vänstra är magisk. Står högt upp på önskelistan.
Här är min, skulle gärna utöka den med en Day-Date, Explorer 1016 eller en Daytona finns ju två platser kvar i lådan.
Då var samlingen komplett. Det var ungefär så här det var tänkt att den skulle se ut. Efter att ha köpt och sålt klockor i 15 år så gick jag till slut i mål. Till saken hör att jag inte sålt någon klocka på säkert 6-7 år om jag inte glömt bort någon liten affär. För ett år sedan planerade jag att köpa en Rolex, det blev tre. Och jag skulle köpa en orange klocka och det blev en Seiko. Så årets två klockor blev fyra... Det är så lätt hänt..
Men... Det finns ju faktiskt plats för en klocka till i lådan... To be continued..
Mycket, mycket stabilt.
Riktig Alladinask med praliner - grym klockgarderob Mr W.
Då var samlingen komplett. Det var ungefär så här det var tänkt att den skulle se ut. Efter att ha köpt och sålt klockor i 15 år så gick jag till slut i mål. Till saken hör att jag inte sålt någon klocka på säkert 6-7 år om jag inte glömt bort någon liten affär. För ett år sedan planerade jag att köpa en Rolex, det blev tre. Och jag skulle köpa en orange klocka och det blev en Seiko. Så årets två klockor blev fyra... Det är så lätt hänt..
Men... Det finns ju faktiskt plats för en klocka till i lådan... To be continued..
Barnen somnade tidigt så jag fick tid att pyssla med klockorna.
Denna vecka hittade Datejusten in. Boxen är relativt ny med plats för sex klockor. Målsättningen är att det ska räcka då jag inte ser mig som en samlare, snarare brukare.
Ebay vill jag minnas men det var ett par år sedan. Då merparten ligger i bankfacket är den eventuellt till försäljning till förmån för något mindre/en winder.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Om du står för frakten till Gbg/hämtar/väntar tills ja är i Gbg så kan vi deala min vän
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Trevligt, din samling kommer säkert att växa med tiden. Välkommen!Har endast två st klockor i min samling.
En Seiko quartz som jag köpte helt utan någon kunskap om klockor, tyckte den endast var snygg och "clean", försökte googla bilder på modellen och hamnade in på olika klockforum och där efter så har jag mer eller mindre surfat och läst om klockor varje dag i ungefär 1år.
Efter sommaren så köpte jag mig min första "riktiga" klocka, en Seiko Skx013 dykare, och jag är super nöjd! Fick hem en Oysterlänk nu i veckan som höjde klockan ännu ett steg! Tack till Denke!
Du är insnöad.. Jag gillar't! GMT'n är satans vass!20131218:
+ Några omegor och en g-shock i vanlig ordning.