• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Här är min samling as of today. Två nya klockor trillade in igår, och en är på väg ut (hittas i K&S).

mcFFcmH.jpg

Kort presentation -
Första raden: Christopher Ward C60 Trident Orange 42mm, Hamilton Khaki Field Auto Chrono 42mm, Autodromo Prototipo 41mm, Hamilton Pan Europ 44mm, Magrette Moana Pacific Diver Pro 44mm
Andra raden: Minorva Meisterart Prowerke 44mm, hemmabyggd sandblästrad variant på Panerai Ferrari 44mm, hemmabyggd vintage-style Panerai-homage 44mm, hemmamålad Panerai 359-homage (ska köpa en riktig när jag får råd) 44mm, Benarus Moray 44mm Kanji
Tredje raden: Axcent Turbo 44mm och sen frugans Kadloo Mediterranée, Michael Kors-nånting, Nixon The Small Player, CK Elements

Både Daytona och Speedy är fantastiska, men är dom inte lite förutsägbara?? El primero tycker jag nog är en av dom absolut mest "karismatiska" kronograferna, ja tack! Dock inte lätta att hitta. Även vissa Tudormodeller skulle jag gärna ta.

Tillbaka
Topp