xigzo
Guld
DamnEfter att jag har sett allt här så vågar jag knappt visa min "samling"
Men här kommer den iaf
Och en lite renare bild på mina favoriter
Men har fortfarande tankar om att bli av med Subben och satsa på helguld......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DamnEfter att jag har sett allt här så vågar jag knappt visa min "samling"
Men här kommer den iaf
Och en lite renare bild på mina favoriter
Men har fortfarande tankar om att bli av med Subben och satsa på helguld......
Holy zombie bump
Trevlig samling! Älskar själv när variation är påtagligSamlingen för tillfället, ganska spretig men det gillar jag också
Fin samling och speciellt de två Tissot i mitten.Samlingen för tillfället, ganska spretig men det gillar jag också
Trevlig samling! Älskar själv när variation är påtaglig
Tanken från GP (andra raden fack 3), ser jag gärna mer av om du har fler bilder? Hur stor är en sådan?
Fin samling och speciellt de två Tissot i mitten.
Fråga till alla: Har ni/vad har ni för system i lådan? Själv kör jag inköpskronologi vänster till höger.
Gillar! Har själv en GP vars tavla åldrats på ungefär samma sätt. Inte min bästa bild, men alltjämt charmig (tycker återminstone jag)tackar!
angående GPn har jag inte många bilder, kan bifoga något nedan. Den är ca 25x40 (om man räknar bandhorn till bandhorn).
Bra fråga, har tänkt ställa den själv för att få lite inspiration. För tillfället har jag inget vidare system, låda med plats för åtta (2x4), har vintage på övre raden och ”nya” på nedre. Som tur var har jag fyra i varje kategori men tänker att det blir svårt när förutsättningarna ändras. Hur gör du?Fin samling och speciellt de två Tissot i mitten.
Fråga till alla: Har ni/vad har ni för system i lådan? Själv kör jag inköpskronologi vänster till höger.
Fin vintage DS! Och många andra fina såklartSamlingen för tillfället, ganska spretig men det gillar jag också
Ogillar breitling skarpt men den gula var najs, speciellt med gummibandet. Storlek på den?Försökte mig på att samla alla i en hög men det gick väl sådär bra… aja, här är de iaf!
Gigantisk som sig bör, 45 i diameter, 18 hög och en L2L på över 50 om jag minns rättOgillar breitling skarpt men den gula var najs, speciellt med gummibandet. Storlek på den?
Som de brukar då, jäklar hade sett ut som ett väggur på min handledGigantisk som sig bör, 45 i diameter, 18 hög och en L2L på över 50 om jag minns rätt
Funkar okej på min men inget som smiter in under en skjortärm direktSom de brukar då, jäklar hade sett ut som ett väggur på min handled
Bb41 är överflödig. Sälj den till mig iställetFörsökte mig på att samla alla i en hög men det gick väl sådär bra… aja, här är de iaf!
Det är nog den som får allra mest handledstid av de allihopa, tätt följt av squaren!Bb41 är överflödig. Sälj den till mig istället
Förstår det. Har klämt på den säkert 7-8 gånger men inte slagit till änDet är nog den som får allra mest handledstid av de allihopa, tätt följt av squaren!
Bratten och Mudmastern skulle kunna få röra på sig dock
Bara att haffa en nästa gång du får möjlighet, den är nära perfektion!Förstår det. Har klämt på den säkert 7-8 gånger men inte slagit till än
Samlingen verkar reflektera ägaren, udda.Jag försöker krympa samlingen så gott det går men det är knepigt, nere på fem nu iaf…
Färre än så vette fasen om jag lyckas med helt ärligt!
Breitling Navitimer! Men annars en fin samling!Hjälp mig! Vad saknar jag?
Du gillar nato va?
Du känner ägaren eller va snackar du om?Samlingen verkar reflektera ägaren, udda.
Nice!En svart, en grön som hulken och en för lite djupare vatten..