Riktigt snygg! Hade svårt att välja mellan denna och den svarta.
Ja det verkar så, bra smak! Kan vara bra att veta om något behöver säljas hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg! Hade svårt att välja mellan denna och den svarta.
Ball samling!Det har tillkommit "några" stycken till sen i Oktober...
Snart daga att fimpa böckerna på hylla 2..
God fortsättning på er
Fin samling! Är det en SKX009 uppe till höger? Cool patina på denDykarsamlingen
Tackar! nej det är en 7002, så alltså föregångaren till skx om jag inte har helt fel för migFin samling! Är det en SKX009 uppe till höger? Cool patina på den
Riktigt cool. Får hålla ögonen öppna för en sånTackar! nej det är en 7002, så alltså föregångaren till skx om jag inte har helt fel för mig
Det där kan man kalla samling!Det har tillkommit "några" stycken till sen i Oktober...
Snart daga att fimpa böckerna på hylla 2..
God fortsättning på er
Det är ju bara ca 80 G-shocksDet där kan man kalla samling!
Snygg samling! 5 är väl en utomordentlig mängd?Jag försöker krympa samlingen så gott det går men det är knepigt, nere på fem nu iaf…
Färre än så vette fasen om jag lyckas med helt ärligt!
Absolut!Snygg samling! 5 är väl en utomordentlig mängd?
”Bara”!Det är ju bara ca 80 G-shocks
Tre-fyra till på väg in dessutom”Bara”!
Då väntar vi på uppdatering!Tre-fyra till på väg in dessutom
Snyggt! Stretchen mot ändlänken på Seikon är lätt fixad med en tång, om det stör dig, men visst är den bra rasslig jämfört med Rolex moderna motsvarighetGjorde ett fint byte igår.
Oyster perpetual 36 mot en fin Datejust Rhodium 41. Svårt att bestämma mig vilken storlek jag föredrar.
Här kan man även se skillnaden på ett Rolex Jubilee bracelet och Seikos. Lite skillnad i kvalitet
Jäkligt bra samling du har Kanske en trevlig kronograf skulle kunna få plats i samlingen?Hjälp mig! Vad saknar jag?
Hjälp mig! Vad saknar jag?
Det uppenbara är ju en Kronograf. Jag säger speedy! (Fet samling för övrigt)Hjälp mig! Vad saknar jag?
Great minds think alikeDet uppenbara är ju en Kronograf. Jag säger speedy! (Fet samling för övrigt)
Den till höger räcker inte tänker du?Nåt i guld kanske .
Han har ju yacht masternNåt i guld kanske .
Känns som du har en klocka för varje tillfälle, så enligt mig behövs inget mer!Hjälp mig! Vad saknar jag?
Hjälp mig! Vad saknar jag?