Nope Och skulle jag hamna där så hävdar jag bestämt att ett gäng av dom är @Roosterwife 'sÄr du över 100?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope Och skulle jag hamna där så hävdar jag bestämt att ett gäng av dom är @Roosterwife 'sÄr du över 100?
Absolut Det lovade jag juDet är ingen dålig samling!
Ser att min gamla har hittat många nya kompisar
Haha, ser inte ut att vara långt ifrån dockNope Och skulle jag hamna där så hävdar jag bestämt att ett gäng av dom är @Roosterwife 's
Du behöver ju inte säga något till henne , men risken är rätt stor att det blir ett steg närmre 100 imorrnHaha, ser inte ut att vara långt ifrån dock
Haha!Du behöver ju inte säga något till henne , men risken är rätt stor att det blir ett steg närmre 100 imorrn
Fin trio! Ett bra tema som ändå ger variation.Samlingen som den ser ut just nu
Tackar! Känner med det. Sport, dress, vintage har även två beaters som får utstå byggen. Min första ”riktiga” klocka, en seiko skx031 och en certina DsFin trio! Ett bra tema som ändå ger variation.
Mycket bra! Lite extra nyfiken på din Oris, riktigt snygg. Några fler bilder att bjuda på?Lite gott och blandat.
Känner du att det saknas något? Ser komplett ut inför alla tillfällen enligt mig nämligen, otroligt fin samlingLite gott och blandat.
Tydligen har vi ganska lika smak. Speedmastaren är i min låda med en hamilton khaki king. Och väntar på min Tudor BB58 79230N-0009 med.Efter ca 30 klockor tror jag att jag för första gången har de tre som passar mig bäst. Första gången sen klockintresset börjde som jg inte har någon invändning mot någon av de klockor jag äger.
Mycket bra! Lite extra nyfiken på din Oris, riktigt snygg. Några fler bilder att bjuda på?
Känner du att det saknas något? Ser komplett ut inför alla tillfällen enligt mig nämligen, otroligt fin samling
Är det inte så med alla galenskap att det enda vi vet säkert är att vi existerar, allt annat är öppet för tolkning så man får förmånen att förmodligen slippa veta att man är galen..Jag själv kallar mig ”samlare” men min fru kallar mig ”hoarder”. Frågan är var gränsen går?
Mina bekanta kallar mig "beroende" säger till mig att söka hjälp etc...Ja, blir alltid lite besviken när min fru inte är lika upprymd som jag när jag visar upp mitt senaste köp. Har hon inget hjärta och känsla för vad som är viktigt i livet?
Vad är det där för skåp?Min samling so far. Men, till min frus förtret så knarkar jag hårt, och är hela tiden efter nästa rus.
Fin DJ!Passar på att lägga upp en bild på samlingen just nu, innan FedEx levererar nytillskottet.
Fin DJ!
Håller helt med! Vad är det för årsmodell?Tack. Den är precis som jag vill ha den; pie pan men ingen lume. Och väldigt rolig att fota.
Håller helt med! Vad är det för årsmodell?
Ser riktigt välbehållen och trevlig ut.Det är en 1601 från 1972.