Seiko Superior är ju fantastisk! Otroligt fin länk dessutom!Har gått från dyra Swizz menaniska, bild 1-3, till företrädesvis vintage kvartsare, bild 4-6, roligare, billigare och säkrare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seiko Superior är ju fantastisk! Otroligt fin länk dessutom!Har gått från dyra Swizz menaniska, bild 1-3, till företrädesvis vintage kvartsare, bild 4-6, roligare, billigare och säkrare
Är en Nos…plus minus 5 s per år, 1978, är väl i princip fortfarande bäst i klassen…Seiko Superior är ju fantastisk! Otroligt fin länk dessutom!
Satan vad bra 176:an är. Måste nog ha en igenSå här ser det ut nu. Spårat lite och känner väl att något borde få lämna men kan fortfarande se ett tillfälle varje klocka passar till så blir svårt Speciellt när man lagt lite tid på att hitta/få tag på de olika.
Panerai 1226
Panerai 176
Panerai 004 Pre A
Panerai 231
Panerai 292
Rolex GMT 126710BLNR
Rolex Datejust Mint Green 126334
Riktigt fin samling! Och förstår lite vad du menar. Men om du prompt känner att du måste släppa något sen får du väl sälja nån av rollarnaSå här ser det ut nu. Spårat lite och känner väl att något borde få lämna men kan fortfarande se ett tillfälle varje klocka passar till så blir svårt Speciellt när man lagt lite tid på att hitta/få tag på de olika.
Panerai 1226
Panerai 176
Panerai 004 Pre A
Panerai 231
Panerai 292
Rolex GMT 126710BLNR
Ja, den är för mig en riktig keeper! Blev så skön på ett tunnt canvas dessutomSatan vad bra 176:an är. Måste nog ha en igen
Så här ser det ut nu. Spårat lite och känner väl att något borde få lämna men kan fortfarande se ett tillfälle varje klocka passar till så blir svårt Speciellt när man lagt lite tid på att hitta/få tag på de olika.
Panerai 1226
Panerai 176
Panerai 004 Pre A
Panerai 231
Panerai 292
Rolex GMT 126710BLNR
Tack så mycket !Enligt mig en kvalitativ och fantastisk samling där du inriktat dig på tunga pjäser du tycker om. Perfekt helt enkelt, även om jag skulle valt Breitling och Vacheron, men det är ju tycke och smak.
Imponerande samlingSå här ser det ut nu. Spårat lite och känner väl att något borde få lämna men kan fortfarande se ett tillfälle varje klocka passar till så blir svårt Speciellt när man lagt lite tid på att hitta/få tag på de olika.
Panerai 1226
Panerai 176
Panerai 004 Pre A
Panerai 231
Panerai 292
Rolex GMT 126710BLNR
Seiko digitalklockan var min pappas första digitalur. Kan tänka mig att han köpte den runt 1976-78. Kommer ihåg att jag fick den på 90-talet men batteriet var slut så jag slängde den.Så liten samling att den knappt finns längre
Snyggt band på tanken, original?Så här ser det ut just nu. Gott och blandat. Samtliga köpta av mig hos AD
Rolex GMT-Master II 126710BLRO
Tudor Pelagos FXD M25707B/21
Wempe Iron Walker WI000004
Cartier Tank Must WSTA0041
Breitling Colt 41 A17313101G1X1
Tag Heuer Aquaracer WAY111C.BA0928
Frederique Constant Slimline FC-200S5S36
Tissot PRX Powermatic 80 T137.407.11.041.00
Seiko 5 Sports SRPD65K4
har du en favvo bland alla fina ur du äger, eller är det som att välja bland sina egna barn?
Har inte alla ett favoritbarn?har du en favvo bland alla fina ur du äger, eller är det som att välja bland sina egna barn?
Favoritten er nok 16710 av rene følelsesmessige årsaker. Den jeg merker at jeg synes er enklest å bruke og som jeg oftest tar på hver morgen er 116655/116520. Liker de andre også !!har du en favvo bland alla fina ur du äger, eller är det som att välja bland sina egna barn?
Så här ser det ut nu. Spårat lite och känner väl att något borde få lämna men kan fortfarande se ett tillfälle varje klocka passar till så blir svårt Speciellt när man lagt lite tid på att hitta/få tag på de olika.
Panerai 1226
Panerai 176
Panerai 004 Pre A
Panerai 231
Panerai 292
Rolex GMT 126710BLNR
@Alarik Kul att det var den du kommenterade att den är så satans bra utav alla pjäserna på bordetSatan vad bra 176:an är. Måste nog ha en igen
Här kommer min modesta hög..Seiko Superior är ju fantastisk! Otroligt fin länk dessutom!
Ser ut att vara en trevlig förvaring. Vad är det för något?Tillslut skedde det en uppdatering av samlingen. En underbar liten 60-talare välkomnas hem.
Wolf.Ser ut att vara en trevlig förvaring. Vad är det för något?
vilken bra smak du har!Efter inköp av denhär rackaren så känner jag att jag för första gången har en samling.
innan denna hade jag bara 3 klockor, nu känns det som en samling - kul!
Skulle säga att du behöver färreBehöver nog inte fler…
Nädå, du behöver bara mer låda!Behöver nog inte fler…