• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Uppdaterad samling 😊

F0640662-A47E-4298-8FB3-A20B875425F1.jpeg

Funderar på att antingen utöka med en Rolex Explorer 124270 eller byta ut min DJ 116234 mot Explorern 🤔. Vad tycker ni?

9723520F-9B3E-49DC-9125-FB8E4A6C448C.jpeg

Samlingen för tillfället, nykomlingen är bb58an som jag är riktigt nöjd med. Hade dock önskat att den var 2mm mindre i både höjd och diameter.
När du pratar BB58 beskriver du i princip en Omega SMP midsize, går att hitta om man letar runt lite för cirkus 20tkr :) länken är så där tillutseende IMO men ska finnas aftermarket alternativ från Uncle Seiko
4C8F0C96-4D27-45CB-AFFE-EC47222B945C.jpeg

Det är ett skapligt gäng. Men måste fråga, använder du allihopa?? Eller har du några som ”aldrig” får handledstid?! Hur många ”favoriter” har du som du använder lite mer än övriga??
Mmm, det är ju några stycken.. 20 st av dom skyller jag på @Roosterwife dock 😁
Har tro det eller ej hyffsat ruljangs på dom. I veckorna brukar minst två vimsas dagligen (en jobb och en kväll), och på helgerna kan det blir både tre och fyra byten 👍
Men det är väl lite så att dom man ofta faller tillbaka på är fyrkanterna, både stål och resin, Rangeman- och Mudmastergänget. Fast jag har ju några olika av dom oxå som du vet 😉
Strukturerade upp dom lite bättre igår med nya hyllorna :)
IMG_20221016_213106.jpg

Tillbaka
Topp