Det är två våningar på lådan så det får plats.Nädå, du behöver bara mer låda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är två våningar på lådan så det får plats.Nädå, du behöver bara mer låda!
Funderar på att antingen utöka med en Rolex Explorer 124270 eller byta ut min DJ 116234 mot Explorern . Vad tycker ni?
Tja, vill du ha en igen så...Seiko digitalklockan var min pappas första digitalur. Kan tänka mig att han köpte den runt 1976-78. Kommer ihåg att jag fick den på 90-talet men batteriet var slut så jag slängde den.
Nädå, du behöver bara mer låda!
DJn i övre raden
Mycket smakfull samling!Jaeger-LeCoultre Master Calendar 37mm, Panerai Luminor PAM111 44mm, Omega Speedmaster 42mm.
En kronograf, en dykare och en med massa komplikationer.
Trevlig samling. Zodiacen är ju riktigt trevlig. Saknar nåt enkelt i guld på läder, gissar att den upplevs både snygg o bekväm o får mycket handledstid?Samlingen för tillfället, nykomlingen är bb58an som jag är riktigt nöjd med. Hade dock önskat att den var 2mm mindre i både höjd och diameter.
Den är jag riktigt glad för. Fick den som present av mitt föredetta jobb när jag slutade där. Den bärs en hel del.Trevlig samling. Zodiacen är ju riktigt trevlig. Saknar nåt enkelt i guld på läder, gissar att den upplevs både snygg o bekväm o får mycket handledstid?
När du pratar BB58 beskriver du i princip en Omega SMP midsize, går att hitta om man letar runt lite för cirkus 20tkr länken är så där tillutseende IMO men ska finnas aftermarket alternativ från Uncle SeikoSamlingen för tillfället, nykomlingen är bb58an som jag är riktigt nöjd med. Hade dock önskat att den var 2mm mindre i både höjd och diameter.
Storleksmässigt är den riktigt bra ja, men är inte lika såld på designen jämfört med bb58.När du pratar BB58 beskriver du i princip en Omega SMP midsize, går att hitta om man letar runt lite för cirkus 20tkr länken är så där tillutseende IMO men ska finnas aftermarket alternativ från Uncle Seiko
Härligt nördigt. Vad är den där vita, tank-formade för något?Den har växt ur hyllorna
Dags för nya
Det är en G-8100 (G-shock förstås)Härligt nördigt. Vad är den där vita, tank-formade för något?
Fränt med röd text.Det är en G-8100 (G-shock förstås)
Är inget stort fan av Breitling men när man ser den ssmlingen är det svårt at värja sig för hur jävla coola de är. Vad heter den rektangulära modellen?Fick plocka fram kameran idag.
Bentley Flying BÄr inget stort fan av Breitling men när man ser den ssmlingen är det svårt at värja sig för hur jävla coola de är. Vad heter den rektangulära modellen?
Det är ett skapligt gäng. Men måste fråga, använder du allihopa?? Eller har du några som ”aldrig” får handledstid?! Hur många ”favoriter” har du som du använder lite mer än övriga??Just i detta nu.... Finns det ingen plats i sängen
Mmm, det är ju några stycken.. 20 st av dom skyller jag på @Roosterwife dockDet är ett skapligt gäng. Men måste fråga, använder du allihopa?? Eller har du några som ”aldrig” får handledstid?! Hur många ”favoriter” har du som du använder lite mer än övriga??
Boxen just nu med undantaget att Unimatic har fått lämna. Vad ska jag fylla hålet med?
En Datejust?Boxen just nu med undantaget att Unimatic har fått lämna. Vad ska jag fylla hålet med?