Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välbalanserad samlingVad har vi för tema här? Jag vet inte. Jag har alltid sagt att jag inte vill blicka tillbaka, köpa samma modell igen..
Men PO:n är min andra, samma med GMT:n.
DJ:n är min 4:e..
Kanske skulle jag behålla dem ett tag, inte flippa någon, och istället kultivera lite annan smak. Kanske något fyrkantigt med romerska siffror? Kanske något som inte är i stål?
Jag har sagt sånt förr, och sen har jag gått och köpt en till sportklocka i stål.
Vi får se. Det är inte den hetaste trion i världen, faktum är att den är rätt trist rent horologiskt. Men jag blir glad av att ha dessa tre, och det är det som räknas.
Roligare än många andras! (min inkl.)Vad har vi för tema här? Jag vet inte. Jag har alltid sagt att jag inte vill blicka tillbaka, köpa samma modell igen..
Men PO:n är min andra, samma med GMT:n.
DJ:n är min 4:e..
Kanske skulle jag behålla dem ett tag, inte flippa någon, och istället kultivera lite annan smak. Kanske något fyrkantigt med romerska siffror? Kanske något som inte är i stål?
Jag har sagt sånt förr, och sen har jag gått och köpt en till sportklocka i stål.
Vi får se. Det är inte den hetaste trion i världen, faktum är att den är rätt trist rent horologiskt. Men jag blir glad av att ha dessa tre, och det är det som räknas.
Välbalanserad samling
Roligare än många andras! (min inkl.)
Fin samling ! Blir kul att se vilken som blir din klocka nr 3Lilla innehavet just nu
Vi får se vad det blir för skojFin samling ! Blir kul att se vilken som blir din klocka nr 3
Riktigt fina!Just idag, här och nu.
Har lyckats skala ner samlingen till enbart två, PAM233 (dot dial) och 3861 Speedmaster. Båda är manuella vilket är ett plus (i min värld). Pannan är speciell och går lätt att ändra utseendet med snabba bandbyten.
Du har inte tänkt på något som inte är ytterligare en dykare?
Min lilla samling. Suktar lite efter en BB58 eller en sub. Får se vad framtiden erbjuder
Finns det andra klockor än dykare?Du har inte tänkt på något som inte är ytterligare en dykare?
Hahah bb58 och reduced lider av samma armstorlekSamlingen för tillfället, nykomlingen är bb58an som jag är riktigt nöjd med. Hade dock önskat att den var 2mm mindre i både höjd och diameter.
Har du testat båda? De bärs helt annorlunda trots måtten. Det är i alla fall min uppfattning.Hahah bb58 och reduced lider av samma armstorlek
Jag äger bb58an och tycker den sitter perfekt på min arm. Reduced har jag inte testat tyvärrHar du testat båda? De bärs helt annorlunda trots måtten. Det är i alla fall min uppfattning.
Haha verkligen!Färgglatt
3 riktigt bra klockor men in med något guldigtHaha verkligen!
Är det porslinstavla på Stowan? Elegant. Kanske ännu bättre på läder?Kvarts och en handjagad. 36, 40, 37 och 45 men bärs ändå förvånansvärt lika. Eller, nja viss skillnad såklart. Sen finns två plastbeaters när det blir världskrig .