• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

18E92F08-7BB0-4444-9EAE-206F0321E4E9.jpeg

Har flippat väldigt mycket på sistone, och testat trippelkalender med månfas från både JLC och Zenith, så gillar verkligen dressare. Dock klär jag mig väldigt casual, så de brukar inte bli långvariga tyvärr, men kanske adderar någon i sinom tid. 👌🏻
helt med på det. men så fort jag säljer min dressare så går det jävligt fort att få in en ny då jag saknar direkt :D In med en liten Tank där!

Mkt fin klocka, varit på väg att slå till flera ggr - det är väl dags att göra slag i saken!

Störande bara att de kallar 36mm varianten för ’womens’ 😉
Do it! Slå till nästa gång det kommer ut en. Och det där med dam/herr är ju verkligen bara att skita i. Du ska givetvis köpa och bära vad du är bekväm med och vad som sitter bäst

Tyvärr så förstår jag inte hur man tar ett bra foto, men här är mina nuvarande ögonstenar, saknas gör en till f91w som ligger i skåpet på jobbet, min farfars gamla citizen, ett fickur, samt några objekt i behov av renovering. Lätt övervikt åt seiko som sig bör.
20230121_115718.jpg

Tillbaka
Topp