Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt fin klocka, varit på väg att slå till flera ggr - det är väl dags att göra slag i saken!Faktiskt ruskigt nöjd med den Tickar så många fler boxar än jag trodde när jag köpte den
Härligt bred samling.Så här ser det ut i lådorna på 10-årsdagen. Egentligen bara mormors fars IWC som är en keeper. Och ska lägga ut en bonanza inom kort.
riktigt fina! saknar du en inte dressare ibland?Har bara två, men två jag verkligen gillar! Pam176 och en Tudor Submariner 79090. Två dykare, men väldigt olika. 44mm och 39mm, manuell och automat, en på gummi/läder/canvas och en på länk. Gemensama nämnaren är väl kopplingen till Rolex.
Har flippat väldigt mycket på sistone, och testat trippelkalender med månfas från både JLC och Zenith, så gillar verkligen dressare. Dock klär jag mig väldigt casual, så de brukar inte bli långvariga tyvärr, men kanske adderar någon i sinom tid.riktigt fina! saknar du en inte dressare ibland?
helt med på det. men så fort jag säljer min dressare så går det jävligt fort att få in en ny då jag saknar direkt In med en liten Tank där!Har flippat väldigt mycket på sistone, och testat trippelkalender med månfas från både JLC och Zenith, så gillar verkligen dressare. Dock klär jag mig väldigt casual, så de brukar inte bli långvariga tyvärr, men kanske adderar någon i sinom tid.
Det är bara att kämpa på o köpa större "resväska"
Såhär trodde jag absolut inte det skulle se ut för några år sen
Do it! Slå till nästa gång det kommer ut en. Och det där med dam/herr är ju verkligen bara att skita i. Du ska givetvis köpa och bära vad du är bekväm med och vad som sitter bästMkt fin klocka, varit på väg att slå till flera ggr - det är väl dags att göra slag i saken!
Störande bara att de kallar 36mm varianten för ’womens’
Har bara två, men två jag verkligen gillar! Pam176 och en Tudor Submariner 79090. Två dykare, men väldigt olika. 44mm och 39mm, manuell och automat, en på gummi/läder/canvas och en på länk. Gemensama nämnaren är väl kopplingen till Rolex.
MAGISK Tudor!!!
DJn Grå eller silver?
Snygg! 41mm förstår jag. Har börjat drömma om en i silver (tror jag), men har aldrig ens provat en DJ.
Mycket fint där.Håller på att bantar samlingen men just nu ser den ut på detta viset
Tyvärr för dig så den blir kvar.Mycket fint där.
Ska du avyttra Grand Seiko GMT så kan jag ev vara intresserad.
Har inte sett en live men tycker dom ser väldigt fina ut.
Snyggt, du gillar dressade ur va?
TackarHärlig bild!
Läcker samling. Du har aldrig funderat på att byta Cermit till en vanlig svar sub? Känns som det blir ganska mycket överlappUppdatering. Nu har jag inte fler - för tillfället kanske ska tilläggas.