Jag kör ett brunt gummiband, osäker vad det kommer ifrån då jag köpte klockan på detta band. @Corgi kan nog svara vart det kommer ifrån!
Watchwear curved.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör ett brunt gummiband, osäker vad det kommer ifrån då jag köpte klockan på detta band. @Corgi kan nog svara vart det kommer ifrån!
Skön "bergsprängare" - Hitachi FTW! (Hade själv en 3D Subwoofer.)Uppdaterat min trippel med en extra GMT
Det ser ut som att du saknar följande trippel! - https://klocksnack.se/threads/g-shock-dw6900-hodinkee.172159/Idag såg den ut så här
En skock G-shocks
Jajjemen Men har ju 8-10 andra DW-6900 iafDet ser ut som att du saknar följande trippel! - https://klocksnack.se/threads/g-shock-dw6900-hodinkee.172159/
Vilka seiko är det?Ser vissa likheter i lådan!
Frugans vita DJ fick bo i lådan med.
SBCM0023 och SKX007 om jag kommer ihåg rätt. SKXEn har fått keramisk bezel och NH36-verk och jag funderar på ifall förra ägaren satte in safirglasVilka seiko är det?
Är du nöjd med dom?
Ute efter en extra klocka.
Nice! Fattas bara en TT Aqualand
Såhär trodde jag absolut inte det skulle se ut för några år sen
Nice! Fattas bara en TT Aqualand
Och en Enzo!Nice! Fattas bara en TT Aqualand
Kunde de inte gjort visarna lite kortare, det känns som att de tar över för mycket?Ja känner att en sån här hade suttit fint på Aqualand fronten
Skulle vara kul att testa den. Kanske uppmuntra ett köp och hoppas på att @LANGEN säljer så kan man knippa den.Kunde de inte gjort visarna lite kortare, det känns som att de tar över för mycket?
Rimligt att banta samligen men mycket fint. Hur trivs du med Tudor Chrono?Håller på att bantar samlingen men just nu ser den ut på detta viset
Trivs jättebra med den men den kommer troligtvis att få lämna då jag har kommit fram till att de klockor jag skall ha i fortsättningen skall vara mellan 34 och 40 mm i diameter.Rimligt att banta samligen men mycket fint. Hur trivs du med Tudor Chrono?
Håller på att bantar samlingen men just nu ser den ut på detta viset
Ja känner att en sån här hade suttit fint på Aqualand fronten
#sotc
#owg
Men på tisdag så är det ordning och reda igen
Det var hårt men som sagt, idag blev det ordning på torpet igenFan varit synd om dig i ett par dagar Glantzen, skönt det ordna upp sig idag innan ångesten blir för stor
Grym owg breitling!
Två helt olika klockor GS lite mer sofistikerad medan PRO är mer rå.Hur står sig Tudor Pro’n mot GS gmtn? Lika men så olika på samma gång
Iron walker, så rätt !!Såhär ungefär i dagsläget. Det senaste inköpet till vänster. En Aqualand, BB58, Wempe Iron walker, en gammal orient med nostalgiska värden, och två g-shocks. Sen något gammalt mög nånstans i huset samt ett fickur från Longines.
Faktiskt ruskigt nöjd med den Tickar så många fler boxar än jag trodde när jag köpte denIron walker, så rätt !!