Hun takker.Mkt fin trio![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hun takker.Mkt fin trio![]()
Pantheren Àr vÀl inte 10 Är gammal redan?Madammens trio hun har brukt 10 Är pÄ.
2014: Daytona 116520
2022: Grand Seikoen SBGA413
2024: Cartier Panthére
Hm. Det er tydeligvis noen tema som gÄr igjen her. Lyse urskiver, lenke, stÄl, ingen diamanter.
![]()
Les posten en gang til.Pantheren Àr vÀl inte 10 Är gammal redan?
Ăr det norskan nu igen? Hon han byggt samlingen pĂ„ 10 Ă„r?Les posten en gang til.![]()
Cartier Tank eller en Datejust med ljus tavla!Lilla samlingen idag. Ska utökas i Är med nÄgot, vad vet jag inte tar gÀrna emot tips!
![]()
TÀnker ocksÄ Cartier Tank, alternativt valfri gulddressare i typ 34-35 mm.Lilla samlingen idag. Ska utökas i Är med nÄgot, vad vet jag inte tar gÀrna emot tips!
![]()
En GO SeaQ kanske?Lilla samlingen idag. Ska utökas i Är med nÄgot, vad vet jag inte tar gÀrna emot tips!
![]()
Fina! Vill du ha nÄgot dressigt pÄ lÀderband eller hÄlla dig till sportigt och Rolex?Lilla samlingen idag. Ska utökas i Är med nÄgot, vad vet jag inte tar gÀrna emot tips!
![]()
NÄgot guldigt pÄ lÀderLongines
Omega
Rolex
Vad bör man komplettera med?
En Cartier i ttLongines
Omega
Rolex
FĂ€rgLongines
Omega
Rolex
Longines
Omega
Rolex
Yes instĂ€mmer helt dĂ€r! Ăr pĂ„ jakt efter en sĂ„dan. Funderar om jag ska sĂ€lja omegan och longines:en och komplettera med en black bay och Cartier!HĂ„ller med tidigare, varför inte en Cartier? En tank i guld skulle gjort sig fint dĂ€r.
Personligen Àr jag ett Sjöö Sandström-fan. Mycket kul till överkomliga priser. Gott om tavelalternativInstÀmmer! Tips pÄ nÄgot kul med rimligt pris?
Ăr det en IWC Mark XX till vĂ€nster? Inte superinsatt i piloterna frĂ„n IWC.En salig blandning av nytt o gammalt. Ingen direkt röd trĂ„d förutom att jag gillar dem![]()
![]()
Inspirerande avskalning mĂ„ste jag sĂ€gaDet hĂ€r utgör âkĂ€rnanâ i samlingen. Utöver finns lite arvegods, moonswatch etc. Samlingen Ă€r nĂ„got mer avskalad efter lgh-köp. Har sikte pĂ„ att utöka nĂ€r finanserna tillĂ„ter
![]()
Tjusigt! Vad Àr det för Seiko lÀngs upp till höger?För nÀrvarande anvÀnds bara suben och FXDn. Allt annat hade kunnat fÄ lÀmna, men det hade kÀnts trÄkigt..
![]()
Tackar! Det Àr en Seiko 5 7s26-3110Tjusigt! Vad Àr det för Seiko lÀngs upp till höger?