Mycket fin uppställning! Movadon hade jag missat, riktigt cool.Så här det ut i min gömma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin uppställning! Movadon hade jag missat, riktigt cool.Så här det ut i min gömma.
Jag kan bara hålla med - Movadon är underbar.Mycket fin uppställning! Movadon hade jag missat, riktigt cool.
Samlingen i dagsläget.
Oris TT, egendesignad Seiko 6309 7040, Enicar Sherpa, Omega Speedmaster MkII, Sinn U1.
GuloGulo
Tack!Riktigt trevlig samling wundlander! Är nyfiken på vart banden på kronograftrion kommer ifrån? Misstänker någon av herrarna på forumet?
Ser bra ut! Bra spridning! Stilren, krono, dyk, GMT. Blandat ljust och mörkt också.Det ska bli spännande att se om Jacob tar den här låtreferensen utan att googla ...
"Brixton Chess, black white, black white"
Bra uppställning!Det ska bli spännande att se om Jacob tar den här låtreferensen utan att googla ...
"Brixton Chess, black white, black white"
Bra uppställning!
Marillion?
Nope! Inget fusk. Men var heller inte helt 100. Inte hört Marillion på 10 år...... and we have a winner! Fugazi! Snyggt jobbat, förutsatt att du inte fuskade förstås ...
Tack var ett bra insteg på vintage sidan
Min blygsamma samling. tyvärr ingen rolex
Skön blandning, är du nöjd med din Airman ? Går och suktar efter en i perioder, men vill inte köpa en och sedan bara tycka att det är jobbigt att kolla (och översätta) tiden...
TackarSkön blandning, är du nöjd med din Airman ? Går och suktar efter en i perioder, men vill inte köpa en och sedan bara tycka att det är jobbigt att kolla (och översätta) tiden...
Allt man behöver!Min Rolex trippel
Så sant, men man letar ju alltid nytt ändåAllt man behöver!
haha, om jag endast hade en av dom så vore jag nöjdAllt man behöver!
Ungefär samma härMin Rolex trippel
Man blir aldrig nöjd i den här sekten..haha, om jag endast hade en av dom så vore jag nöjd
Dagens sanning, det är fördjävligt!Man blir aldrig nöjd i den här sekten..
jaDagens sanning, det är fördjävligt!