• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Så här det ut i min gömma.
2014-11-05 13.47.11.jpg
2014-11-05 13.54.58.jpg
2014-11-05 13.56.03.jpg
Mycket fin uppställning! Movadon hade jag missat, riktigt cool.

Skön blandning, är du nöjd med din Airman ? Går och suktar efter en i perioder, men vill inte köpa en och sedan bara tycka att det är jobbigt att kolla (och översätta) tiden...

Tar mig friheten att svara här trots att frågan inte är riktad till mig.
Glycine Airman 9 har "vanlig" tidsvisning för de "vanliga" visarna (Vad fan heter de på fackspråk?) medans GMT-visaren går ett varv på 24h. Så, är det lokaltid du vill ha koll på så är det ingen som helst översättning du behöver tänka på.

Skön blandning, är du nöjd med din Airman ? Går och suktar efter en i perioder, men vill inte köpa en och sedan bara tycka att det är jobbigt att kolla (och översätta) tiden...
Tackar :)
jag är helt för jävla nöjd med min airman. trodde först att jag skulle störa mig på att det inte finns någon vanlig sekundvisare. men icke :)
den känns rejäl och stabil och jag var helt såld så fort nexus visade den för mig

Tillbaka
Topp