Noami
Basic
Seiko, Certina, Omega, Rolex och Tag Heuer. En lite spretig samling klockor.
Riktigt bra smak. Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En lite brokig skara.
Du får gärna slänga dem i en hög och ta ett nytt foto så man ser klockorna. Ser bra ut på håll.Detta är vad jag lyckats skrapa ihop på exakt 11 månader. Portuguesen är bara 3 dagar gammal och har min fulla kärlek. Någon kommer antagligen lämna inom kort för en annan klocka jag fått upp ögonen för...
Du får gärna slänga dem i en hög och ta ett nytt foto så man ser klockorna. Ser bra ut på håll.
Grym panda robert_06_ !
Här kommer dom en och en...
Riktigt grymma klockor och kul att se några brattar!!!Här kommer dom en och en...
Schyst kollektion. Är själv svag för 7 dagaren, den är smutt.Här kommer dom en och en...
På tal om den, vad är det för reselåda du har där?Väldigt trevlig samling, eventuellt skulle du behöva en större box
På tal om den, vad är det för reselåda du har där?
Smidig. Förvaring för åtta stycken i din också?
Smidig. Förvaring för åtta stycken i din också?
Najs! Åtta är lagom.
Här kommer dom en och
Bra jobbat. Gillar framförallt den klassiska Breitling kronografen.
Är den första omega speedmaster schumacher? Har kollat på den ett tag. Riktig snygg!
I ett år ungefär.Den där klockan är otroligt fin! Hur länge har du haft den?
Så här det ut i min gömma.
Det där är ju rysligt bra!Så här det ut i min gömma.
Så här det ut i min gömma.
Underbart! Rolex trion och Kronograferna är fantastiska.