Ja, det där med märkes-spridning är inte riktigt min grej.Bra lineup med ett klart tema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det där med märkes-spridning är inte riktigt min grej.Bra lineup med ett klart tema
Jepp, tack! Jagat rätt på originalvisare samt servat den.Grymt Yonsson! Är det samma 6105 som tidigare? Då har du gjort ett jävla jobb
Merci.Bra Yonsson! Fin samling [emoji2]
Guld känns opraktiskt, men jag kanske skulle kunna sträcka mig till vitguld. I så fall en SBGL003. Tycker guld är överreklamerat.
Guld känns opraktiskt, men jag kanske skulle kunna sträcka mig till vitguld. I så fall en SBGL003. Tycker guld är överreklamerat.
Bara kul med input!Låter bra, tycker bara det är vad som saknas i samlingen som annars är mycket fin
Schysst line-up. Min gamla seiko chrono får vara med ocksåTycker jag börjar komma upp i en helt ok bredd nu.
Schysst line-up. Min gamla seiko chrono får vara med också
Hör av dig om vantagen ska säljas förresten!
Då vill jag se hela eller åtminstone andra halvan. Tunga pjäser i den högen, imponerande.Halva Samlingen!
Audemars Piguet 15300ST.OO.1220ST.03, Rolex GMT-Master II 16710 og Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Tribute to 1931.
Audemars Piguet 15300ST.OO.1220ST.03, Rolex GMT-Master II 16710 og Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Tribute to 1931.
Stilig trio! Gillar verkligen din JLC Reverso!
Takk, da er vi två
Alla goda ting är tre, detta fall inkluderat. Snyggt.Min nuvarande trio....
Min nuvarande trio....
Min nuvarande trio....
Tycker jag börjar komma upp i en helt ok bredd nu.