Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, "in the eye of the beholder" som man säger...Två mellanmjöksdinkor och två lite roligare.
Jag tycker Modalos i a f är snyggast. Vad gäller ljudnivån så var den ovan knäpptyst från början, men den låter litet numera efter några års bruk...Är det Modalo som gäller om man ska ha en schysst klocklåda? Känns som det är väldigt vanligt på bilderna i denna tråden Är deras Winders tysta? Skulle vilja ha en med 4 winders samt några vanliga platser som posten ovanför tex
Var får jag tag i ett pride-Nato?Idag..en lämnar redan imorgon och ersätts av en annan
Jag föredrar den nyare varianten! Dels därför att den är 2 mm större och därmed tydligare. Sedan så är den nyare länken ljusår i känsla jämfört med den gamla. Dock så är 16579:n riktigt skön att bära med Nato.Får man fråga vilken av dina EXP2 du gillar mest?
Köpte mitt hos klockmaster i sickla. Tror det är gul som gör domVar får jag tag i ett pride-Nato?
Riktigt schysst av dig, uppskattas verkligen! Bor i Stockholm och budgeten tillåter tyvärr inte ett köp redan idag. Men jag hör av mig om jag skulle ha vägarna förbi Göteborg någon dag!Jag föredrar den nyare varianten! Dels därför att den är 2 mm större och därmed tydligare. Sedan så är den nyare länken ljusår i känsla jämfört med den gamla. Dock så är 16579:n riktigt skön att bära med Nato.
Bor du nära Göteborg så hade vi kunnat sammanstråla så du får möjlighet att jämföra de bägge samtidigt?
Bara att hojta till! Är skicklig på att göra kaffe medRiktigt schysst av dig, uppskattas verkligen! Bor i Stockholm och budgeten tillåter tyvärr inte ett köp redan idag. Men jag hör av mig om jag skulle ha vägarna förbi Göteborg någon dag!
Själv sa jag förr att jag ackumulerade då jag inte gillade att definieras som samlare, men fick till slut ge familjen rätt; för har man en samling, vad är man då..?
Skulle säga att alla fyra passar till champagnen beroende på sammanhang...Två mellanmjöksdinkor och två lite roligare.
Jag stretar fortfarande emot! Samlare för mig är en person som har alldeles för många porslinsfigurer i bokhyllanSjälv sa jag förr att jag ackumulerade då jag inte gillade att definieras som samlare, men fick till slut ge familjen rätt; för har man en samling, vad är man då..?
Jag stretar fortfarande emot! Samlare för mig är en person som har alldeles för många porslinsfigurer i bokhyllan
Vad är den första bilden för modell?! Riktigt trevlig!
+ Någon Omega och två Casios. NautiluSEIKOn lämnar på fredag.
Vad är den första bilden för modell?! Riktigt trevlig!
Galet bra komboTvå mellanmjöksdinkor och två lite roligare.
Snygg Tg195!Här kommer mitt bidrag..
Min nuvarande trio...