Kim
Silver
Svar Nej! Frugan lånar den ibland.Haha kul med en DAVOSA i samlingen av ren nyfikenhet, brukar du ha på dig den?
Använde den oftare förr. Även om jag gillar den skarpt och tavlan är riktigt snygg med de blå detaljerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svar Nej! Frugan lånar den ibland.Haha kul med en DAVOSA i samlingen av ren nyfikenhet, brukar du ha på dig den?
Insnöad på ett klockmärke. Sådant gillas! Mysig samling!Med rätt klockor är allt möjligt: Med Aquaracern kan jag dyka ner till 500 meters djup, med Carerran kan jag gå på bal på slottet och med 1153:an kan jag drömma mig tillbaka till 1970 då allt jag ägde fick plats på Folkvagnens baksäte.
har du 2 speedmaster nu?Jag gillar kronografer och dykare ser jag
Satt efter senaste gtg'n och plockade lite i lådan innan den skall ställas undan. Det var ett tag sedan jag lade upp något här, tror jag. Å andra sidan har ni sett alla tidigare.
Attans fin Tudor Date Day ! Bara att gratulera ( och vara lite svenskt avundsjuk hehe...)Kass Iphonebild men det får duga. Nu när jag har en riktig "låda" till samlingen var det på tiden att lägga upp en bild
Tack ska du ha, min favvo i "samlingen"Attans fin Tudor Date Day ! Bara att gratulera ( och vara lite svenskt avundsjuk hehe...)
Förändring förnöjer, oftast.
Alla klockor samlade för första gången på ett tag innan de låses in för semestern.
Är inne i en fas där inspiration sökes, något annorlunda som för en gång kan få stanna.
Är en Pepsi på bilden, ser ut som en Coke pga av ljuset.
Startade en tråd ang denna låda för några månader sedan. Verkar inte som något vet vad det är för slags låda. Rob trodde det var någon slags visningslåda. Har inte hittat något om den på nätet trots att jag har en referens. Vanligtvis hade jag varit nojig att den inte är Kosher men då jag fått den vid nyköp av Rolex känns det bra Så hittar du den, hör av dig, nyfiken på vad dom värderas till och vad storyn bakom är.Var får man tag på en sån grym låda?
Förändring förnöjer, oftast.
Alla klockor samlade för första gången på ett tag innan de låses in för semestern.
Är inne i en fas där inspiration sökes, något annorlunda som för en gång kan få stanna.
Är en Pepsi på bilden, ser ut som en Coke pga av ljuset.
Var nyvaknad och svårt sliten när du provade, så hade du kört ett springtest hade jag inte hunnit medfan vad jag vill ha din speedy....
Har du frågat @Ricrob , han har/hade ju några stycken!Mja, så ser det ut. Försöker utöka med en Breitling Aerospace, ingen som vill släppa en till mig?
Väldigt många fina klockor, jag måste också ha en visodate någon gång, och en digital Seiko och en Pogue och en navigator!Det har inte hänt så mycket i toppen sedan förra bilden här:
https://klocksnack.se/threads/hur-ser-din-samling-ut-idag.735/page-13#post-182011
Däremot har det snurrat lite i botten.
Nämnvärd nykomling är bulova accutron II alpha, i övrigt är de starkaste korten pogue-dubbeln, chronoris, tissot navigator, stowa seatime och tissot visodate. Anledningen till att jag postar nu är att jag för första gången har en PLAN! Mycket ska ut, och förhoppningsvis kan jag visa upp en ny samling innan året är slut.
Många fina klockor!!!
Familjebild! 1680 saknas dock på denna
Så länge det inte är Rolex såInsnöad på ett klockmärke. Sådant gillas! Mysig samling!
Färgmatchningarna....Sinnen har tyvärr fått ryka (saknar)
Vacker samling!
Familjebild! 1680 saknas dock på denna