• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

image.jpg
image.jpg
image.jpg

+ Någon Omega och två Casios. NautiluSEIKOn lämnar på fredag. :)
Seiko 5? (eller är det en siffra till?) är ju riktigt trevlig med blå urtavla och allt. Skitsnygg! Vad heter modellen och vad landar en sån på?

Det var ett tag sen jag postade i den här tråden, men å andra sidan har det här året varit rätt lugnt såhär långt. En ut (Glycine Airman) och en in (Sinn 6060). Har dock noterat en trend, då dom tre senaste inköpta har haft flera tidszoner ... :)

Ber om ursäkt för lite halvsunkiga bilder, men på grund av varierande AR är det fan omöjligt att få till en bild där alla ser bra ut samtidigt.

Samling 2015-06-12.jpg

Samling 2015-06-12 (alt).jpg
Din Sinn är riktigt trevlig.

Pre
Det var ett tag sen jag postade i den här tråden, men å andra sidan har det här året varit rätt lugnt såhär långt. En ut (Glycine Airman) och en in (Sinn 6060). Har dock noterat en trend, då dom tre senaste inköpta har haft flera tidszoner ... :)

Ber om ursäkt för lite halvsunkiga bilder, men på grund av varierande AR är det fan omöjligt att få till en bild där alla ser bra ut samtidigt.

Samling 2015-06-12.jpg

Samling 2015-06-12 (alt).jpg
Precis, bara iwc som vet hur man ska bete sig på gruppfoto
Grym samling!

Idag ser min samling ut som följer. Väldigt många olika märken och modeller.
ALLA_FRAM.JPG

ALLA_SIDAN.JPG

ALLA_SIDAN2.JPG

Lite mer detaljbilder...Rolex Ref.16013 och Omega Planet Ocean Ref.2208.50.00 (till salu :))

ROLEX_OMEGA.JPG

ROLEX.JPG

OMEGA.JPG

Panerai Ref.00512 och en Tag Heuer Grand Carrera Ref. WAV511C.FC6230 (till salu ligger ute på K&S)
PANERAI_TAG.JPG
PANERAI.JPG

TAG1.JPG

IWC Ingenieur Automatic “Laureus Sport for Good Foundation” Edition Ref. IW323909 och en Cartier Santos 100 Ref.W20073X8
IWC_CARTIER.JPG

IWC2.JPG

CARTIER2.JPG

Davosa Classic Ref. 161.464.16 plus en Seiko "Age of Discovery" Ref. 7T36-7A10
DAVOSA_SEIKO.JPG
DAVOSA.JPG

SEIKO4.JPG

Plus några "Kvarts" Klockor...

ALLA_FRAM.JPG

ALLA_SIDAN.JPG

ALLA_SIDAN2.JPG

Lite mer detaljbilder...Rolex Ref.16013 och Omega Planet Ocean Ref.2208.50.00 (till salu :))

ROLEX_OMEGA.JPG

ROLEX.JPG

OMEGA.JPG

Panerai Ref.00512 och en Tag Heuer Grand Carrera Ref. WAV511C.FC6230 (till salu ligger ute på K&S)
PANERAI_TAG.JPG
PANERAI.JPG

TAG1.JPG

IWC Ingenieur Automatic “Laureus Sport for Good Foundation” Edition Ref. IW323909 och en Cartier Santos 100 Ref.W20073X8
IWC_CARTIER.JPG

IWC2.JPG

CARTIER2.JPG

DAVOSA_SEIKO.JPG
DAVOSA.JPG

SEIKO4.JPG

va är det för winder du har ?

ALLA_FRAM.JPG

ALLA_SIDAN.JPG

ALLA_SIDAN2.JPG

ROLEX_OMEGA.JPG

ROLEX.JPG

OMEGA.JPG

PANERAI_TAG.JPG
PANERAI.JPG

TAG1.JPG

IWC_CARTIER.JPG

IWC2.JPG

CARTIER2.JPG

DAVOSA_SEIKO.JPG
DAVOSA.JPG

SEIKO4.JPG

Så jäkla snyggt!

ALLA_FRAM.JPG

ALLA_SIDAN.JPG

ALLA_SIDAN2.JPG

ROLEX_OMEGA.JPG

ROLEX.JPG

OMEGA.JPG

PANERAI_TAG.JPG
PANERAI.JPG

TAG1.JPG

IWC_CARTIER.JPG

IWC2.JPG

CARTIER2.JPG

DAVOSA_SEIKO.JPG
DAVOSA.JPG

SEIKO4.JPG

Haha kul med en DAVOSA i samlingen :) av ren nyfikenhet, brukar du ha på dig den?

Tillbaka
Topp