Tycker mig se lite patina, den ska du helt klart behållaTack, den har hängt med rätt länge. Har flera ggr. Fått mycket bra pris , men vill behålla lite till Tråkigt att , patina inte syns på bilden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker mig se lite patina, den ska du helt klart behållaTack, den har hängt med rätt länge. Har flera ggr. Fått mycket bra pris , men vill behålla lite till Tråkigt att , patina inte syns på bilden.
Sjukt bra trippel i rolle-lådan!Dags för nuvarande uppställningen innan den byts ut, känner ett stort behov av att flippa lite Rolex mot något annat.
Quartz hörnan,
C029 aka Enzo
Jp2004
C022
SS UTC Skydiver
1803 linnen dial
116613lb
16700
105.002
116610lv
16610lv
Casio, min första digitalare, närmar sig 2 decennier, batteribyte.
De Tomas San remo
Seiko 007
Seiko 009
Så, dags att sorts och lägga ut till försäljning och bestämma vad som ska in i bankfack igen.
Dags för nuvarande uppställningen innan den byts ut, känner ett stort behov av att flippa lite Rolex mot något annat.
Quartz hörnan,
C029 aka Enzo
Jp2004
C022
SS UTC Skydiver
1803 linnen dial
116613lb
16700
105.002
116610lv
16610lv
Casio, min första digitalare, närmar sig 2 decennier, batteribyte.
De Tomas San remo
Seiko 007
Seiko 009
Så, dags att sorts och lägga ut till försäljning och bestämma vad som ska in i bankfack igen.
Tackar,Grym samling du har! Var har du fått tag på Rolex-boxen? Har aldrig sett något liknande!
Härlig bredd och grym samling! Älskar reverson! Ref? Har du graverat något?Ks-vänner, här kommer lite dagsfärska kvällspics på uppdaterad samling!
Börjar tyvärr känna mig nöjd nu vilket är en främmande och tråkig känsla i detta sammanhang... :/
Typ motpolen till en OWG.Ks-vänner, här kommer lite dagsfärska kvällspics på uppdaterad samling!
Börjar tyvärr känna mig nöjd nu vilket är en främmande och tråkig känsla i detta sammanhang... :/
Hehe ja men jag älskar verkligen att variera klocka efter aktivitet eller klädsel. Är dock säkert skönare att va owg, då slipper man ju fundera!Typ motpolen till en OWG.
Härlig samling! Månfasen poppar ut ordentligt, men groteskt gummi på SMPn Får man be om en till bild på månfasen?Alla fick inte plats...! Men jag är nöjd med min samling än så länge. Fattas Lenania tg och lite annat smått och gott, men det finns med i framtidsplanerna
Tackar!Härlig samling! Månfasen poppar ut ordentligt, men groteskt gummi på SMPn Får man be om en till bild på månfasen?
Fantastisk samling, för mig är det Reverson som sticker ut; så underbar.Ks-vänner, här kommer lite dagsfärska kvällspics på uppdaterad samling!
Tack! ja den är absolut en av favoriterna. Nope är lite för feg för det tror jag. Dessutom har jag ingen idé om vad jag skulle gravera in i så fall.Härlig bredd och grym samling! Älskar reverson! Ref? Har du graverat något?
Något riktigt cheesy... "carpe diem"Tack! ja den är absolut en av favoriterna. Nope är lite för feg för det tror jag. Dessutom har jag ingen idé om vad jag skulle gravera in i så fall.
Reffen är: 2782521
"Thug Life"Tack! ja den är absolut en av favoriterna. Nope är lite för feg för det tror jag. Dessutom har jag ingen idé om vad jag skulle gravera in i så fall.
Reffen är: 2782521
Kul val! Känns genomtänkta.Här är min guld-kvartett!
Från vänster; LeCoultre, Breguet, Jean D'eve och Blancpain.
Första stålisen kommer snart!
Tack det är dom! Saknar bara nån klocka som tål lite mer stryk och plask!Kul val! Känns genomtänkta.