He he, snyggt. Sjödahl 2. Editerade från Rollarna till Rollen om du ville flyga under radarn.Vilken menar du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He he, snyggt. Sjödahl 2. Editerade från Rollarna till Rollen om du ville flyga under radarn.Vilken menar du
GRYMT @TomB
Samlingen i dag
Samlingen i dag
Jag tror jag talar för både mig och Dr Alban när jag säger att din samling är jävligt stabilFrån att ha varit all-in med Panerai för dryga 1-2 år sen har det skett en del förändringar
Min lilla samling!
Härlig samling!!
1. Panerai Submersible -06
2. Rolex Day-Date -64
3 Seiko sarb033 -16
4. Rolex Submariner "Kermit" -08
5. Seiko Sumo
6. Seiko Tuna
7. Breitling Navitimer 01 -08
8. Breitling Chronomat 44
Samt vintage omega -57 och en seiko skx009 i bandfacket
Handen på hjärtat. Vilken är roligast, sub eller tuna?
1. Panerai Submersible -06
2. Rolex Day-Date -64
3 Seiko sarb033 -16
4. Rolex Submariner "Kermit" -08
5. Seiko Sumo
6. Seiko Tuna
7. Breitling Navitimer 01 -08
8. Breitling Chronomat 44
Samt vintage omega -57 och en seiko skx009 i bandfacket
Posta gärna fler bilder!!
Glad man blir när man ser andra samlingar. (Lådan är på fylld) kommer nya bilder inom snar tid
Handen på hjärtat. Vilken är roligast, sub eller tuna?
Seiko för hela slanten. Har 2 platser kvar i lådan, inväntar PADI paddan och är grymt sugen på en SARB035, eller kanske en Blumo :S
Ser väldigt trevligt och mångsidigt ut! Har du lite närbilder (eller närmarebilder)?Mest billigt, funderar på att börja avyttra lite för att delfinansiera en Explorer.
Tackar, just nu är det ca. 30 dinkor, tänkte banta ner till 10 kanske Vill ju använda alla men med så många får varje bara en dag i månaden Mesta i samlingen är billigt från tvåsiffrigt, upp till de få lite dyrare som är femsiffriga. På trälådan uppifrån vänster: Facit LC52, Nivada Baby Whale, Candino, Onsa Sport, Alfa, Suter Duomatic, Vostok Amphibia, Grovana, Casio Worldtimer, Jaques LeMans Oporto, Pegasus LED, Calvin Klein. Klocklådan uppifrån vänster: Casio G-Shock, Breitling Aerospace Avantage, Rado Ceramica, ELJO, Zodiac Speed Dragon, Citizen, Citizen Gold Eagle 7, Tissot Seastar, Suunot Observer XT, Arlaska, Locman Stealth, Casio Edifice. Sen finns lite Seiko, Orient, Candino, en Lanco och en Suunto till som inte är med på bild. Blir många bilder men hojta om det är någon speciell som verkar intressantSer väldigt trevligt och mångsidigt ut! Har du lite närbilder (eller närmarebilder)?
Tack! Tycker den är asfet själv faktiskt@Andersbackstrom , zenithen! Wow
Nya länken på Daytonan? Ser riktigt bra ut!En trio och en tå!
Yes en senare 78390a med SEL!Nya länken på Daytonan? Ser riktigt bra ut!
En trio och en tå!
Bara och bara, den submarinern ser väldigt mysig utIdag bara 2 Vintage Rolex !
Tack, den har hängt med rätt länge. Har flera ggr. Fått mycket bra pris , men vill behålla lite till Tråkigt att , patina inte syns på bilden.Bara och bara, den submarinern ser väldigt mysig ut