• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

Favoriten i lådan är PO:n :)
image.jpeg
Riktigt fet samling!

Det var några år jag gjorde inlägg i denna tråd. Har inte hänt något revolutionerande men några klockor har sålts och några har köpts.
Mest Bang for the Buck måste ju vara Aethos dykaren och Arten kronografen. Klockan jag har haft längst av dessa är JLC Memovoxen. Senast in är Explorer 1an. Heuern är en favorit, men används ändå inte så mycket. På något sätt så känns det så naturligt att ta på sig en Rolex.
image.jpg

Vulcain Cricket är så jävla snygg!

Det var några år jag gjorde inlägg i denna tråd. Har inte hänt något revolutionerande men några klockor har sålts och några har köpts.
Mest Bang for the Buck måste ju vara Aethos dykaren och Arten kronografen. Klockan jag har haft längst av dessa är JLC Memovoxen. Senast in är Explorer 1an. Heuern är en favorit, men används ändå inte så mycket. På något sätt så känns det så naturligt att ta på sig en Rolex.
image.jpg
Och här är ett gäng man inte behöver sockra, grymt bra samling. Aetos, Jaeger och Cityn är en trippel som jag lätt hade kunnat leva med. Dröj inte så länge till nästa uppdatering och säg till om du ska sälja någon gång i framtiden ;)

image.jpeg

Kör en liten uppdatering:
SII
Credor chrono
KS 5626 "COSC"
Casio MT-G
JLC DSC
Sinn 103
Casio Mudmaster
SEIKO Transocean
SEIKO Superior
Ninja G-Shock
SKX007
Omega De Ville x 2
SEIKO Contras
SEIKO 6138

Känns som lite väl många just nu. :nailbiting:
Fan att JLC:n blev kvar så länge, kul! Fortfarande helrätt?

Tillbaka
Topp