MrHamilton
Basic
Så här ser min lilla samling ut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nördigt värreJag är gräsänkling i Thailand, plockar med klockorna... Tänkte dela med mig av lite Datejusts...
![]()
Tänkte först ställa tid/datum på samtliga, men har redan "skavsår" på fingrarna...
Ha en bra dag!
Mvh
Micke
Mycket fin uppsättning. Den skadade tavlan tillsammans med blekt insert passar verkligen in i tropikenTog fram mina Submariners imorse och "myser" lite...
![]()
Mvh
Micke
Tackar! Ja, med det insert'et blev det riktigt bra!Mycket fin uppsättning. Den skadade tavlan tillsammans med blekt insert passar verkligen in i tropiken![]()
Aa de är trevligaDen posten fick mig att börja googla på Duval. Precis en sån klocka jag vill ha i min låda. Såg ju väldigt bra ut, hoppades att det skulle ligga någon "bortglömd" på ebay men icke![]()
Stort like på att du nördat ner dig i ett enda märkeDelar med mej av min samling. Casio för hela slanten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha. Härligt med nörderi☺Stort like på att du nördat ner dig i ett enda märke![]()
Dock så gillar jag andra märken också. Är nog märkt av min uppväxt dockStort like på att du nördat ner dig i ett enda märke![]()
Inte illa. Frugan undrar vad den med blåa urtavlan har för referens?Jag är gräsänkling i Thailand, plockar med klockorna... Tänkte dela med mig av lite Datejusts...
![]()
Tänkte först ställa tid/datum på samtliga, men har redan "skavsår" på fingrarna...
Ha en bra dag!
Mvh
Micke
Synnerligen trevlig bredd och fina klockor! (Till skillnad från när folk som äger 3-4 fetingar enbart har Rolexar). Rolex är så klart bra skit, men våga variera för tusan..Såhär ser det ut idag. Det enda jag är helt säker på är att nästa klocka inte ska ha svart urtavla.
![]()
Coola band! De passar väldigt bra till dina fina klockor.Siktar på att ha en go vintage-4a, alltså två kvar.. Kronograf o dykare?! Universalen kommer aldrig få lämna, det är d enda glasklara
King Seiko 5626 Hi-Beat (1973) & Universal Geneve 14k med tvåtons-tavla, syns dock inte jättetydligt på bilderna j: (1950-55)
![]()
![]()
Tog fram mina Submariners imorse och "myser" lite...
![]()
Fan så mysigt!
Mvh
Micke
MAN SKA JU HA RÅÅÅÅÅLÄX PALLE!!Synnerligen trevlig bredd och fina klockor! (Till skillnad från när folk som äger 3-4 fetingar enbart har Rolexar). Rolex är så klart bra skit, men våga variera för tusan..
Bra mix!Såhär ser det ut idag. Det enda jag är helt säker på är att nästa klocka inte ska ha svart urtavla.
![]()
Show offMAN SKA JU HA RÅÅÅÅÅLÄX PALLE!!![]()
Show off
Underbart. Det finns 10 typer av människor - de som förstår digitala system, och de som inte förstårDelar med mej av min samling. Casio för hela slanten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt bra samling!Ks-vänner, här kommer lite dagsfärska kvällspics på uppdaterad samling!
Börjar tyvärr känna mig nöjd nu vilket är en främmande och tråkig känsla i detta sammanhang... :/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks man!Sjukt bra samling!