Jag har ju bara gamla skruttar, motsvarar väl en modern...Bra! Finns nog fler som har tre PP än JLC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju bara gamla skruttar, motsvarar väl en modern...Bra! Finns nog fler som har tre PP än JLC.
Jag har ju bara gamla skruttar, motsvarar väl en modern...
De där kan man ju inte klaga på...Just nu dessa. Har Rolex Sub och Daytona alltid då och då
Schysst, riktigt stabil låda också.Så här ser det ut i skrivande stund...
Från vänster:
Air King, 5500 (-75)
Explorer II, 16550 "transistional" (-88)
Explorer I, 114270 (-01)
Submariner, 14060M "randomserial" (-12)
Tackar!Schysst, riktigt stabil låda också.
Just nu dessa. Har Rolex Sub och Daytona alltid då och då
Riktigt bra samling, är själv på jakt efter min andra rolle för tillfället.Så här ser det ut i skrivande stund...
Från vänster:
Air King, 5500 (-75)
Explorer II, 16550 "transistional" (-88)
Explorer I, 114270 (-01)
Submariner, 14060M "randomserial" (-12)
TackarRiktigt bra samling, är själv på jakt efter min andra rolle för tillfället.
Jag tror det blir en 116610 men man vet aldrig, tror iaf en svart sub kommer komplettera min vita 16570.Tackar
Vad är du på jakt efter?
Annars kan du köpa en svart tavla till din 16570! Stor fördel med den klockanJag tror det blir en 116610 men man vet aldrig, tror iaf en svart sub kommer komplettera min vita 16570.
"Klar för i år".......Så, då var jag klar för i år. Tudorn såldes och Skydivern lämnades tillbaka och ur det föddes en 116900, till slut...
Tackar.Välbalanserad dubbel.
Givetvis ingenting som får majoriteten av er att flyga av stolen, eller ens någon av er för den delen, men jag är nöjd. En fin vardagsklocka och en fin dressare. Rollen är dock mammas, men det är sällan hon använder den, så då tar jag vara på varje tillfälle som ges
Jag har ju bara gamla skruttar, motsvarar väl en modern...
Har en svart tavla till min 16570 redan, tycker dock om den vita för mycket för att bytaAnnars kan du köpa en svart tavla till din 16570! Stor fördel med den klockan
Väl exekverat!Ber om ursäkt för den dåliga bilden
Har du skaffat dig en DD OQ i guld?Ber om ursäkt för den dåliga bilden
Grattis till nya klockan!!Ber om ursäkt för den dåliga bilden
Väl exekverat!
Har du skaffat dig en DD OQ i guld?
Respekt!
Tack så mycket!Grattis till nya klockan!!
Sjukt bra.Tack så mycket!
Grymt bra! Otroligt imponerande samling och ännu mer när man tänker på din ålder! Sugen på att klämma på OQ snartBer om ursäkt för den dåliga bilden
Säg till när bara så möts vi upp! Skräll att det sket sig med inbjudan till GTGn i förrgårGrymt bra! Otroligt imponerande samling och ännu mer när man tänker på din ålder! Sugen på att klämma på OQ snart
Låter bra! Ingen fara, hade ändå andra planer den kvällen men följer självklart med nästa gångSäg till när bara så möts vi upp! Skräll att det sket sig med inbjudan till GTGn i förrgår