• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser din "samling" ut idag?

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Fast det är ju folket på forumet som triggar en till att tjafsa emot, vad bra att du inte gör det, men jag valde att erkänna och står på mig att jag gjort fel, men att folk på forumet inte vet när man skall sluta gör ju att personen fortsätter
Håller inte alls med dig här.

Tycker reaktionen hos folk är fullt normal. Vet inte vad man förväntar sig när man postar bilder på fakegrejer på ett entusiastforum.
 

Bane

Omega

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    118.1 KB · Visningar: 293
Det handlar inte om antalet bilder. Det handlar om din inställning till detta forum.
KS är ett forum för entusiaster. Att hävda att du har rätt att posta vad du vill och säga att du älskar klockor samtidigt som du köper kopior och stödjer kriminalitet skär sig rätt hårt mot vad andra medlemmar tycker.
Viktigpetter och mobbmentalitet skär sig hårt mot vad jag uppskattar.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Grattis till en riktig Breitling! Nu kan du slänga dina andra äckliga kopior. Piratkopior är ett otyg och skam, och är aldrig ok under några omständigheter.

Jag kan erkänna att min första "Breitling" också var en kopia. Köpt på Mallorca. Gul tavla. Gick sönder i vattnet hemma i Sverige samma sommar. Skillnaden var att jag då var tio år gammal.

Edit: detta är ett svar till @Bane några poster upp. Citeringen verkar inte följa med när man citerar ett inlägg som bara innehåller en bild.
 

Bane

Omega
Grattis till en riktig Breitling! Nu kan du slänga dina andra äckliga kopior. Piratkopior är ett otyg och skam, och är aldrig ok under några omständigheter.

Jag kan erkänna att min första "Breitling" också var en kopia. Köpt på Mallorca. Gul tavla. Gick sönder i vattnet hemma i Sverige samma sommar. Skillnaden var att jag då var tio år gammal.

Edit: detta är ett svar till @Bane några poster upp. Citeringen verkar inte följa med när man citerar ett inlägg som bara innehåller en bild.

Vad menar du med citeringen verkar inte följa med när man citerar ett inlägg som innehåller en bild? Förstår inte riktigt
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad menar du med citeringen verkar inte följa med när man citerar ett inlägg som innehåller en bild? Förstår inte riktigt
Ja, att citeringen inte följer med när man citerar en post bestående av bara bild utan text av någon anledning. Din var några poster upp så det såg tokigt ut, därför skrev jag så, så att ingen skulle missuppfatta vem svaret var till.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Min samling är inget skryt, men allt är noga avvägt, införtjänat och betalt med hederligt anskaffade medel :)

* Rolex 16220
* Breitling B2 kronograf (gamla modellen)
* Hamilton Pulsomatic
* Bulova Precisionist Kronograf
* Rlt, enhandare äkta limited edition (dvs, det finns bara denna ena)
* Aetos 1970 talare, LED emitted digital quartz.
* Omega Seamaster 1950 talare.
* Certina dressur 1960 talare
* Perret et Fils fickur 1890-1910 på ett ungefär.

That's all folks
 

marlun

Rolex
Min samling är inget skryt, men allt är noga avvägt, införtjänat och betalt med hederligt anskaffade medel :)

* Rolex 16220
* Breitling B2 kronograf (gamla modellen)
* Hamilton Pulsomatic
* Bulova Precisionist Kronograf
* Rlt, enhandare äkta limited edition (dvs, det finns bara denna ena)
* Aetos 1970 talare, LED emitted digital quartz.
* Omega Seamaster 1950 talare.
* Certina dressur 1960 talare
* Perret et Fils fickur 1890-1910 på ett ungefär.

That's all folks
Ingen bild? :)
 
Topp