Samlingen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samlingen idag
Vilken storlek är det på Bvlgarin? Fin samling med skön variation.
Ser framför mig beslutsångesten varje morgonInga värstinggrejer men rätt nöjd
Dåligt ljus = dålig bild...
Haha ja, ett angenämt ilandsproblem får man ändå säga! Försöker att växla dag för dag åtminstoneSer framför mig beslutsångesten varje morgon
härligt gäng
Grym samling!Samlingen idag
Vad är det för ref på breitlingen? sjukt snygg!Så här ser min samling ut för stunden, har dock planer på en fjärde inom snar framtid. Vet dock inte riktigt vad jag vill ha utan velar mellan flera olika modeller och stillar.
Bra samling, Heuern är dessutom störtcoolNu när jag nyligen fyllt klocklådan kan det vara dags att dela med mig av samlingen, och dess historia. Klockintresset inleddes för sisådär 10-12 år sedan men har eskalerat med åren och den ekonomiska möjligheten att köpa... Det lönar sig att klippa sig, skaffa en utbildning och ett jobb helt enkelt Genom åren är det passerat någon Speedy, en Tudor eller två och ett par Seikos men i övrigt flippar jag så lite som möjligt. Idag ser lådan ut så här:
Från vänster till höger:
Seiko SNZE:
Saknade en beater och badklocka och när jag nyligen var nere i mellanöstern, där det badades flera gånger om dagen, blev behovet så stort att jag var tvungen att slå till. Sonen såg däremot till att klockan kommer att behöva skickas på operation...
Seiko SNK0635J:
Blev tipsad av en broder om att denna enbart finns i mellanöstern och var därför tvungen att slå till. Bärs riktigt skönt och är kanonfin.
Tag Heuer 3000:
Min fula ankunge som jag fullkomligt älskar. Kom på en riktig bilhandlarlänk (TT) som direkt lämnade för ett gummi. En vattendelare men jag tycker att den är riktigt läcker.
Vintage Breitling:
Min första riktiga vintageklocka som bars på mitt bröllop. Idag sitter den på ett customläder med inskription, som jag fått av min fru. Som ni förstår en osäljbar klocka.
Rolex Datejust, 16030:
Enbart någon vecka gammal men redan en favorit. Har länge suktat efter en vintage-DJ och äntligen hittade jag en som föll mig i smaken. Den ganska rassliga länken är ersatt av ett marinblått mockaband men jag har inte helt bestämt än vad jag ska köra på.
Rolex GMT Master II, 16710:
Länge min graal och den klocka jag valde att köpa i 35-årspresent till mig själv. Tre år senare är jag precis lika förälskad i den som dagen jag köpte den.
Så, där har ni den: min samling. Tack för mig!
Stort tack! Heuern har växt på mig och jag älskar denBra samling, Heuern är dessutom störtcool
Snyggt Gonza! Ditt senaste tillskott APn är fantastiskKänns bra, ganska perfekt faktiskt. Nöjd som fan!
Tack man! Dock är det faktiskt Blnr som är det senaste, kunde inte vara utan gmtSnyggt Gonza! Ditt senaste tillskott APn är fantastisk
Aha, okej Brorsan trivs väldigt bra med din förra GMTTack man! Dock är det faktiskt Blnr som är det senaste, kunde inte vara utan gmt
Skrev faktiskt till honom igår, sjukt kul att han är nöjd!Aha, okej Brorsan trivs väldigt bra med din förra GMT
WOW! Grattis till mycket fin samling =) Vad är det för något på mesh länk?
Riktigt bra samling! Det resefodralet är för övrigt fantastiskt!Känns bra, ganska perfekt faktiskt. Nöjd som fan!
Väldigt läcker never the less!Hehe det är väl lite av det svarta fåret Bland mina första klockor faktiskt. En Rhodenwald & Söhne.
Thanks bro =) Håller med, rekommenderas varmt!Riktigt bra samling! Det resefodralet är för övrigt fantastiskt!
Känns bra, ganska perfekt faktiskt. Nöjd som fan!