Man måste ju börja någonstansRoligt att se vad det kan bli, kan dock tycka att blått är lite fegt om man ska gå färgglat![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste ju börja någonstansRoligt att se vad det kan bli, kan dock tycka att blått är lite fegt om man ska gå färgglat![]()
Man måste börja någonstans. SNZH53 är grym!Till mitt försvar kan jag nämna att klockintresset är ca 3mån gammalt.
![]()
Ja verkligen, och det får nog bli en 57a också.Man måste börja någonstans. SNZH53 är grym!
Svart med guld?Ja verkligen, och det får nog bli en 57a också.![]()
Äh, det ska inte finnas något att försvara inom klockintresset. Du har ju två schyssta klockor, njut av dem!Till mitt försvar kan jag nämna att klockintresset är ca 3mån gammalt.
![]()
Inget att skämmas för. Det är inte dyraste klockan som vinner. Alla har olika smak, möjlighet att köpa etc.Till mitt försvar kan jag nämna att klockintresset är ca 3mån gammalt.
![]()
Cool samling! Såg nyss din video på youtubeSåhär ser min samling ut, SARB065 har dock blivit utbytt.
Den kanske är lite färglös, men är riktigt nöjd ändå
![]()
En bra börjanTill mitt försvar kan jag nämna att klockintresset är ca 3mån gammalt.
![]()
Seiko är bra skit.Till mitt försvar kan jag nämna att klockintresset är ca 3mån gammalt.
![]()
Spännande samling, me like.![]()
![]()
Så här ser min samling ut just nu och består Följande.![]()
3st Halios
2st Roland Kemmner
2st Crepas
1 Zelos Swordfish
1 Venus skindiver 1960
1. Seiko Scuba diver ( moddad )
1 Borealis Oceanaut
1 Belos Huvudskär
1 MWW 62 mas
1 CWC g10 fat boy Falkland 1982
1 Gilnaut Rover ( ej med på bilden
En lite bättre bild kan du väl allt bjuda på?
Många trevliga klockor. Posta samma bilder i vintagedelen så får du säkert fler svar. Lemanian framförallt är cool. Och ett tips i all välmening, om någon skickar ett pm med bud på klockorna så hör efter på forumet först om någon av dem är en dyrgrip så du inte blir lurad.Hej,
jag har fått en del klockor från min far, han tappade helt intresset för klockor för kanske 20 år sedan efter en rad inbrott och lite otur. Jag har inte så bra koll på klockorna så om ni har någon information är jag väldigt tacksam!
Uj! Ingen dålig samling![]()
![]()
Så här ser min samling ut just nu och består Följande.![]()
3st Halios
2st Roland Kemmner
2st Crepas
1 Zelos Swordfish
1 Venus skindiver 1960
1. Seiko Scuba diver ( moddad )
1 Borealis Oceanaut
1 Belos Huvudskär
1 MWW 62 mas
1 CWC g10 fat boy Falkland 1982
1 Gilnaut Rover ( ej med på bilden
Alldeles utmärkt börjanTill mitt försvar kan jag nämna att klockintresset är ca 3mån gammalt.
![]()
Alldeles utmärkt börjanKommer säkert bli fler Seikosar
![]()
Ja verkligen, och det får nog bli en 57a också.![]()
Snzh59 är annars grymt trevlig med sin matta och blanka IP coating och den blanka bezeln. Ännu bättre moddad.
Turtle är en trevlig instegsdykare. Solid likt sin föregångare 7040. Själv hållit på med detta nu i ~10år och inte haft något dyrare direkt, varken behov av det och varit lika roligt ändå![]()
Snyggt!Det som ligger i lådan just nu...![]()
Iskall samling!Skindiversamlingen...grymt nöjd med den 26mm stora Mondor. Får hoppas dottern vill ha den när hon blir större, hellre än en rosa Quartz
![]()