Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool Certina!Jag fick fylla på med lite vintage klockor och några nyare klockor
![]()
Det är en NOS Certina argonaut 5801-223Cool Certina!
Just nu - huvuddelen av klocklådan
Rolex Submariner
IWC Mark XX
Tudor Pelagos FXD
Panerai Luminor
Maurice Lacroix Aikon Tide
Jaeger LeCoultre Master Control
Rolex GMT-Master II
Vacheron Constantin Fiftysix
Omega Speedmaster Professional
![]()
«Fargerike og _________» = kvalitet.
![]()
Saknas något med annan form. En Reverso och Santos möjligen.Riktigt riktigt bra, svårt att ens komma på något mer du behöver till sammlingen det är typ perfekt redan. En helguldsklocka kanske, typ en guld daytona, men troligen inte riktigt din stil.
Väldigt funky samling! Gillar den.Jag har kommit fram till att för mig är 15 klockor ganska lagom. Tillräckligt många för att man ska ha stor variation men tillräckligt få för att varje klocka ska få handledstid. Ja, som ni ser är det i huvudsak mikro/affordables.
![]()
Jag fick fylla på med lite vintage klockor och några nyare klockor
![]()
Tanken har slagit mig…Kanske utöka samlingen med en klocka som inte har svart urtavla?
@loevhagen har väldigt få klockor, och bara ett märke.Fint gäng. Äger du fler klockor och märken eller är du endast inne på just Nomos?![]()
En samling utan Rolex är den bästa
![]()
Kollade snabbt och trodde det var någon specialtavla men insåg sedan att det var reflektion haha! Fina klockor!En samling utan Rolex är den bästa
![]()
Att halios ska vara svåra att få tag på är inget du känner av iafSamlingen just nu, mycket Halios, lite Yema Superman, BB58, Fortis, Serica och Horloscaphe quartz.
![]()
Haha, många år av väntan och ett oändligt uppdaterande av deras Discord ger resultat. GMTn och den orangea dykaren blev dyra affärer, bara att betala när de kommer ut beg.Att halios ska vara svåra att få tag på är inget du känner av iafjag gillar serica, riktigt snygg