Skrapan i Västerås slår det mesta, ser gott ut!
Cheers Chuck
Skickat från min iPad med Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrapan i Västerås slår det mesta, ser gott ut!
Cheers Chuck
Svindyra drinkar i Västerås dock![]()
Kul att bilder på alla. För er som inte vet är det ingen avatar jag har utan en bild på mig
Kan ju konstatera att många verkar vara 20-25 år vilket jag inte trodde...eller i vart fall se ut som det![]()
Ser bra ut.Fyra "kådisar" på och "in action"!
![]()
Taget i skrivande stund; försten att gissa vem som är jag vinner en skiva formfranska.
![]()
Snarare än vad?Snarare att medelålders män som regel inte är lika villiga att lägga upp bilder på sig själva.
Än att en stor andel KSare är 20-25 år gamla.Snarare än vad?
Det ena utesluter ju inte det andra.Än att en stor andel KSare är 20-25 år gamla.
Jag tror du har tagit fel forum... Eller bakandet ihop bilderna så här efter utekvällen..Skönt att lägga sig i sängen efter en kall utekväll
Tvångsgifte?
Är så jävla gammal så jag gömmer mig lite bakom shades på Sardinien...![]()
![]()
Gillar när folk har sig själva som avatar.Från förra veckan när PL startade
![]()
OuchGillar när folk har sig själva som avatar.
Jaha där kom den, tack för detGillar när folk har sig själva som avatar.
Jomen precis, skickligtÄr det Capo Caccia som skymtar i bakgrunden, kan du möjligtvis vara i Alghero?
Skickas från min iPhone via Tapatalk