• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ser DU ut?? :)

MaziK

Rolex
2-Faktor
ME.JPG
 

Hubbatix

Cartier
Om någon av er som kämpade där uppe i Ramnäs trakten kommer på V-ås GTG:n den 27/9 så lovar jag att bjuda på en bira. Ni är fan riktiga hjältar! Själv låg jag bara standby för att forsla ev evakuerade i säkerhet.
Tack! Just idag har jag lovat mig själv att aldrig någonsin mer dricka alkohol, men det kan hända att jag kommer att rucka något på det löftet i framtiden... :happyhappy:

20140813_140126.jpg


Har spenderat en 12 dygn de senaste tre veckorna där uppe. Som sagt, svårt att förstå omfattningen fast man varit där.
.

Mmm, verkligen.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag vill också vara med i The beard mafia. Af Sjodahl Tobbe-i-Etuna


Du får väl jobba på saken. Lite dagsstubb verkar du ju ha i alla fall.

Själv odlade jag helskägget innan jag skulle in i lumpen runt 1975 för att slippa raka mig i 9 månader. Sedan har det blivit kvar
i 40 år. Nu törs fan raka av det. Som vissa redan konstaterat är skägg bra hör att dölja dubbelhakorna (eller kanske helt bristen på haka!);)
 
Topp