Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja ska man posta här också kan det väl bli detta. Tror inte den är upplagd tidigare.
Men ni får en att känna sig gammal!
Ja ska man posta här också kan det väl bli detta. Tror inte den är upplagd tidigare.
Snarare att medelålders män som regel inte är lika villiga att lägga upp bilder på sig själva.
Simma lugnt, det finns fler...Ja ska man posta här också kan det väl bli detta. Tror inte den är upplagd tidigare.
Målarn du är KUNG! Jag kör gårdagens bild när jag höll på att pula med att renovera fönster!
Edit: Jähävliiit kul tråd och se hur folk se ut!
Trodde först att det var Chris Harris
Bland det bästa film som gjorts ever!
Inte helt olik min profilbild. Här gör jag lite nytta för skattepengarna:
Ni alla ska ha högre lön! Tack för ni finns cheers Chuck
Jo tack...Oj, tackar. Det värmer! Det var hårt arbete och långa timmar, men en jäkla upplevelse. Vilken förödelse, man måste ha varit där för att förstå riktigt, tror jag.
Jo tack...
Mm men det var sjukt värt det!Ja, fy fan, då vet du vad jag snackar om!
är det en boxer?Jag och Buddah
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack! Just idag har jag lovat mig själv att aldrig någonsin mer dricka alkohol, men det kan hända att jag kommer att rucka något på det löftet i framtiden...Om någon av er som kämpade där uppe i Ramnäs trakten kommer på V-ås GTG:n den 27/9 så lovar jag att bjuda på en bira. Ni är fan riktiga hjältar! Själv låg jag bara standby för att forsla ev evakuerade i säkerhet.
.
Har spenderat en 12 dygn de senaste tre veckorna där uppe. Som sagt, svårt att förstå omfattningen fast man varit där.
Om någon av er som kämpade där uppe i Ramnäs trakten kommer på V-ås GTG:n den 27/9 så lovar jag att bjuda på en bira. Ni är fan riktiga hjältar! Själv låg jag bara standby för att forsla ev evakuerade i säkerhet.
Hejär det en boxer?
riktigt trist därför boxer har så mycket problem också.Hej
Det är en Amerikansk Bulldog. Inte så vanliga. Tyvärr också drabbade av mycket inavlade problem. Buddah tog vi bort förra året som unghund. Trist.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag vill också vara med i The beard mafia. Af Sjodahl Tobbe-i-Etuna