D
Deleted member 4412
Guest
Lätt snyggast här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt snyggast här![]()
![]()
HahahahahaNästan samma klass som Shane MacGowan!
![]()
Till Shanes försvar så kan man iaf tillskriva honom andra talanger och då tänker jag inte på hans imponerande alkoholintag!Nästan samma klass som Shane MacGowan!
![]()
Räknas inte jag in i den också?![]()
Finns potential. Jobba på det några veckor och kom igen med nya bilder![]()
Räcker med en vecka faktiskt, växer som ogräs. Dock börjar det försvinna alldeles för mycket på huvudet så det jämnar väl ut sig![]()
OMG Vin Diesel är medlem på KS!!!Så här ser jag ut nu i skrivande stund med PO 9300 som inte riktigt kom med![]()
![]()
Första gången man hör den liknelsenOMG Vin Diesel är medlem på KS!!!
Troligen sista också!Första gången man hör den liknelsen![]()
Tur att jag är så sjukt mycket snyggare än honom dåTroligen sista också!
J
Bland det bästa film som gjorts ever!
![]()
I tjänst (till vänster) tillsammans med en annan forumgäst!
![]()
Insåg nu att jag glömde att lägga ut bilden, hade fullt upp med damen![]()
Det blev aldrig något skägg................................Räcker med en vecka faktiskt, växer som ogräs. Dock börjar det försvinna alldeles för mycket på huvudet så det jämnar väl ut sig![]()
Kul att få liv i en sovande tråd, jag igen![]()
Please don't kill me!
1års träning??? Bra gener och resultat!Skrollade igenom gamla bilder för att se vad man hitta på sig själv som innefatta klocka på armen och visade lite av mina intressen. Försiktig med mina klockor så bär dom inte på jobbet eller när jag tränar vilket känns som konstant nu för tiden.
Första bilden är två år gammal från ytintervall mellan dyken på Thailand. Certina ds action quartz på armen.
Andra är lite mer pinsam men visar även hur stolt jag va att ha åstadkommit den kroppen efter ett år seriös träning. Omega smp-c på armen. Nu har jag bytt från vanligt gymmande till crossfit och kan inte bry mig mindre om hur kroppen ser ut.
![]()
![]()