StripteaseHögvakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
StripteaseHögvakt.
BorggårdsbalettenHögvakt.
Ja där har man ju trippat runt några gångerBorggårdsbaletten
Jag har aldrig gått Högvakt. Men så fort jag är i huvudstaden och har permissionsuniform på mig brukar jag passa på att gå upp till borggården och gå ett varv eller två förbi alla vakter, bara för att få höra klackarna slå ihopJa där har man ju trippat runt några gånger
VärnpliktsmedaljVad är det för medaljer?
Ska vi ta oss ett varv nästa gång du är i stan?Jag har aldrig gått Högvakt. Men så fort jag är i huvudstaden och har permissionsuniform på mig brukar jag passa på att gå upp till borggården och gå ett varv eller två förbi alla vakter, bara för att få höra klackarna slå ihop
Jag har aldrig gått Högvakt. Men så fort jag är i huvudstaden och har permissionsuniform på mig brukar jag passa på att gå upp till borggården och gå ett varv eller två förbi alla vakter, bara för att få höra klackarna slå ihop
Senast sprang jag på en major som blev så ställde att han gick upp i enskildställning och placerade högerhanden vid ögonbrynet fastän han inte hade någon hälaningsplikt good timesJo de blir väl riksförvånade när delfinflottan dyker upp på torra land
Senast sprang jag på en major som blev så ställde att han gick upp i enskildställning och placerade högerhanden vid ögonbrynet fastän han inte hade någon hälaningsplikt good times
På min tid var det bara elitförbanden som fick gå, det var således en ära att få förtroendet.Jag slapp pisset i lumpen. Högvakt måste ju vara cptråkigt. Men jag har varit där uppe med skarp ak5c. Det va kul
Jag med mina nästan 150 dygn kan då säga att det bara är eliten nu mer som är därPå min tid var det bara elitförbanden som fick gå, det var således en ära att få förtroendet.
Ett skönt avbrott från den ordinarie tjänsten, så såg vi på det åtm.
På min tid var det bara elitförbanden som fick gå, det var således en ära att få förtroendet.
Jag var vanlig lökinsats
Åkte bara transporter o gick på larm
En nog så viktig befattning.
Någon måste ju sköta den biten också.
Jo, men iom att vi kunde stå på en position i timmar under lastning av amunition o annat så var man glad att slippa högvakten också.
På min tid var det bara elitförbanden som fick gå, det var således en ära att få förtroendet.
Senast sprang jag på en major som blev så ställde att han gick upp i enskildställning och placerade högerhanden vid ögonbrynet fastän han inte hade någon hälaningsplikt good times
Vadå, är du general eller nåt?
Så jävla KUNGTestar författarlooken